← Atgal

Eilėraščių konkursas „Aš čia gyva...“

2017-06-26 18:54:36

Eilėraščių konkursas „Aš čia gyva...“skirtas artėjančiam Lietuvos Respublikos šimtmečiui ir šiemet minimoms 110 Bernardo Brazdžionio gimimo metinėms.

Konkursas vyksta iki 2017 m. liepos 31 d. 

Konkurso dalyviai eilėraščius konkursui pateikia šioje apklausoje:
https://www.apklausk.lt/s/594b9e28e1614





Eilėraščių konkurso „Aš čia gyva...“ taisyklės

1. Konkursui eilėraščiai priimami tik šioje apklausos sistemoje iki 2017 m. liepos 31 d.
2. Eilėraščių tema – Lietuva. Apimtis: ne daugiau kaip vienas A4 formato lapas (vienas eilėraštis).
3. Už kūrinių autorystę atsako juos pateikę asmenys. Konkursui galima teikti niekur nespausdintus eilėraščius (tik interneto erdvėje skelbtiems eilėraščiams ši sąlyga negalioja).
4. Konkursas yra skirtas artėjančiam Lietuvos Respublikos šimtmečiui ir šiemet minimoms 110 Bernardo Brazdžionio gimimo metinėms.
5. Konkurse dalyvauja tik tie kūriniai, kuriuos pateikdami sistemoje autoriai nurodo savo: vardą, pavardę ir kontaktinę informaciją.
6. Eilėraščius vertina specialiai tam sudaryta komisija.
7. Apdovanojami pirmų trijų vietų nugalėtojai.
8. Konkursą organizuoja „Poezijos olimpiada“ Lietuvos literatų ir poezijos gerbėjų facebook grupės „Poezija – gražios eilės, mintys, žodžiai“ padalinys konkursams.
9. Atsakingi organizatoriai: Povilas Ščerbavičius ir Darius Rekis.
10. Konkurso globėjas – Klaipėdos universitetas.


Į visus klausimus, susijusius su konkursu, atsakys
Darius Rekis
Tel. +370 674 75633
El. p. darius.rekis@gmail.com

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Aitvaras

Sukurta: 2017-08-24 13:34:11

Su konkurso rezultatais galite susipažinti čia http://poezijos-olimpiada.mozello.com/konkursu-rezultatai/ 

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2017-08-20 14:34:54

Konkursas baigėsi, o kur ieškoti rezultatų? Gal bus kokios nuorodos?

Vartotojas (-a): Aitvaras

Sukurta: 2017-07-17 10:17:09

Konkurso dalyviai eilėraščius konkursui pateikia šioje apklausoje:
https://www.apklausk.lt/s/594b9e28e1614

Daugiau niekur kitur nieko teikti nereikia.

Vartotojas (-a): Vasaros meilė

Sukurta: 2017-06-29 16:14:32

Taip. Jau vieną pasiunčiau per facebook. Galiu ir čia įkelt.