← Atgal

X tarmiškos kūrybos konkursas

X tarmiškos kūrybos konkursas

2016-11-22 00:07:44

Konkurso organizatorius: Kauno rajono Raudondvario kultūros centras ir kūrėjų klubas „Žaliažolė“.
Konkurso partneriai: Etninės kultūros globos taryba prie Lietuvos Respublikos Seimo, Valstybinė kalbos komisija, Lietuvių kalbos institutas, VU Lietuvių kalbos katedra, Lietuvos Etninės kultūros draugijos Tarmiškos kūrybos grupės Rytų aukštaičių sambūris ir kūrėjų klubas „Žaliažolė“.
Konkurso tikslas – palaikyti gyvąsias lietuvių kalbos tarmių tradicijas ir populiarinti šiuolaikines tarmiškos kūrybos formas.
Konkursui teikiami tarmiškai parašyti visų literatūros žanrų kūriniai. Konkurse gali dalyvauti visų amžiaus grupių kūrėjai.
Konkursinius darbus prašome pateikti prisiregistravus el. svetainėje  www.zaliazole.lt skyrelyje Konkursai > X tarmiškos kūrybos konkursas.
Išsamią informaciją apie prisiregistravimą Jums suteiks konkurso koordinatorius Gaudentas Kurila (Slapyvardis svetainėje Cieksas Žalbungis): gaudentaskurila@yahoo.com, tel. 8 620 87325.

Kiekvienas svetainėje užsiregistravęs autorius konkursui gali pateikti ne daugiau kaip po tris kūrinius. Konkursui pateikti prozos kūriniai turi neviršyti 5000 ženklų su tarpais.
Darbai konkursui pateikiami iki 2017 m. kovo 17 d. imtinai. Tarmiškos kūrybos konkurso skyrelyje paskelbęs bent vieną kūrinį, konkurso dalyvis elektroniniu paštu gaus konkurso dalyvio anketą, kurią turės užpildyti.

 
X tarmiškos kūrybos konkurso baigiamoji šventė vyks 2017 m. balandžio mėn. 1 d. 13 val. Kauno rajono Raudondvario kultūros centre, Instituto g. 1A.  

KŪRINIŲ VERTINIMAS
Kūrinius vertinant bus atsižvelgiama į:
– tarmės išlaikymą;
– kūrinio idėjos originalumą;
– autoriaus kūrybiškumą. 
Vertinimo sistema nuo 0 iki 10 balų, pagal nurodytus kriterijus.

APDOVANOJIMAI
Laureatams bus įteikti
diplomai. daiktiniai ir
piniginiai
prizai 
 
KITOS SĄLYGOS
Konkurso dalyviai sutinka, kad jų darbus bus galima naudoti tarmiškos kūrybos renginiuose.
Papildomą informaciją Jums suteiks ir į visus klausimus atsakys konkurso koordinatoriai:

Gaudentas Kurila:
gaudentaskurila@yahoo.com, tel. 8 620 87325;

projekto vykdytojas Algirdas Svidinskas:
algisvid@gmail.com, tel. 868259070.

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Ažeras

Sukurta: 2017-02-02 13:13:21

Įdedu pilnus konkurso nuostatus. Azaras


PATVIRTINTA: Kauno rajono Raudondvario kultūros centro direktorės 2017 m. sausio 5 d. įsakymu Nr. VĮ-1
                     
 
X RESPUBLIKINIO TARMIŠKOSIOS KŪRYBOS KONKURSO
„TĖVIŠKĖS ATRADIMAI“ NUOSTATAI
 
1. BENDROJI DALIS
1.1. Konkurso organizatorius: Kauno rajono Raudondvario kultūros centras.
1.2. Konkurso partneriai: Etninės kultūros globos taryba prie Lietuvos Respublikos Seimo, Lietuvos Etninės kultūros draugijos Tarmiškos kūrybos grupės Rytų aukštaičių sambūris ir kūrėjų klubas „Žaliažolė“.
1.3. Konkurso tikslas – palaikyti gyvąsias lietuvių kalbos tarmių tradicijas ir populiarinti šiuolaikines tarmiškos kūrybos formas.
 
2. KONKURSO ORGANIZAVIMO TVARKA
2.1. Konkursui teikiami tarmiškai parašyti visų literatūros žanrų kūriniai.
2.2. Konkurse gali dalyvauti visų amžiaus grupių kūrėjai.
2.3. Konkursinius darbus prašome pateikti prisiregistravus el. svetainėje  www.zaliazole.lt skyrelyje Konkursai > X tarmiškos kūrybos konkursas. Išsamią informaciją apie prisiregistravimą Jums suteiks konkurso koordinatorius Gaudentas Kurila (Slapyvardis svetainėje Cieksas Žalbungis): gaudentaskurila@yahoo.com, tel.: 8 620 87325.
2.4. Kiekvienas svetainėje užsiregistravęs autorius konkursui gali pateikti ne daugiau kaip po tris kūrinius.
2.5. Konkursui pateikti prozos kūriniai turi neviršyti 5000 ženklų su tarpais.
2.6. Darbai konkursui pateikiami iki 2017 m. kovo 17 d. imtinai.
2.7. Tarmiškos kūrybos konkurso skyrelyje paskelbęs bent vieną kūrinį, konkurso dalyvis elektroniniu paštu gaus konkurso dalyvio anketą, kurią turės užpildyti.
2.8. Darbus vertina komisija:
Komisiją sudaro ir svetainėje www.zaliazole.lt  iki 2017 m. kovo 24 d. paviešina konkurso kordinatorius ir projekto vykdytojas.
2.9. Komisija atrinks 10 geriausių kūrinių, kurie bus perduoti į Lietuvių kalbos instituto fondus.
2.10. X tarmiškos kūrybos konkurso baigiamoji šventė vyks 2017 m. balandžio mėn. 1 d. 13 val. Kauno rajono Raudondvario kultūros centre (Instituto g. 1A.).  Jame  bus kviečiami dalyvauti komisijos atrinkti geriausių kūrinių autoriai ir mažųjų Lietuvos kultūros sostinių atstovai.
Šios šventės metu bus paskelbti konkurso nugalėtojai.
 
3. KŪRINIŲ VERTINIMAS
3.1. Kūrinius vertinant bus atsižvelgiama į:
- tarmės išlaikymą;
- kūrinio idėjos originalumą;
- autoriaus kūrybiškumą. 
3.2. Komisija vertina ir vietas skiria pagal surinktų balų skaičių (vienas vertintojas skiria nuo 0 iki 10 balų).
3.3. Komisija nevertins darbų, jeigu bus:
   - nesilaikoma darbų pateikimo taisyklių, pateiktų konkurso nuostatų 3-me skyriuje;
   - darbai aiškiai neatitinka konkurso tematikos;
   - aptikta plagijavimo požymių;
 
4. APDOVANOJIMAI
4.1 Dešimčiai geriausių kūrinių autorių bus paskirta po 50,00 Eu premijos.
4.2  I-III vietos nugalėtojams vaikų grupėje bus skiriamos piniginės premijos (nuo 50 iki 150 Eu).
 
5. KITOS SĄLYGOS
5.1. Konkurso dalyviai sutinka, kad jų konkursui pateikti darbai svetainėje išliks, kol autorius bus prisiregistravęs svetainėje. Jais bus galima naudotis tarmiškos kūrybos renginiuose.
5.2. Papildomą informaciją Jums suteiks ir į visus klausimus atsakys konkurso koordinatoriai:
projekto vykdytojas Algirdas Svidinskas: algisvid@gmail.com, tel.: 868259070.
Projekto koordinatorius Gaudentas Kurilla: gaudentaskurila@yahoo.com, tel.: 8 620 87325.

 

Vartotojas (-a): Ažeras

Sukurta: 2017-01-20 17:22:30

Gerb. atkaklioji. Kūrinių nebūna labai daug, todėl manau, kad imtis papildomo veiksmo (bent jubiliejiniam konkursui) neverta.

Vartotojas (-a): atkaklioji

Sukurta: 2017-01-20 13:38:22

Aš manyčiau, kad kūrinius reikėtų vertinti ir atsižvelgiant į tarmes -  tiesiog grupuoti konkursinius kūrinius pagal tarmes ir vertinti tose grupėse...

Vartotojas (-a): Ažeras

Sukurta: 2017-01-18 12:12:56

Tikrai. Konkurse dalyvauja tik kūrinys. Manau, kad jūs nurimsite ir nesisielosite. Noriu tarp kita ko pranešt, kad jau gauta dalinė Kultūros tarybos parama. Viskas juda į priekį.

Vartotojas (-a): seniokas

Sukurta: 2016-12-29 10:19:14

Pilienu lėipsnas

Žemaitėjės žemė brongi-
Mėnėjė ė Vėnta,
Kel vėršunės i padongė
Onžoulina švėntė.

Ė kalnele ėšsėbarstė
Matuomis ėš tuola,
Vo Pilienu lėipsnas karštas
Tabšvėit mums lig šiuole.

Mes ton ogni nešma šėrdie,
Naožmėršma omžes-
Lai po vėsa svieta gėrdas
Vards Žemaitiu brongos.

Vartotojas (-a): Ažeras

Sukurta: 2016-11-28 08:33:42

Sveikinu visus su artėjančiu jubiliejiniu 10-uoju mūsų konkursu.