← Atgal

Kūrybiečių susitikimas Kaune

Kūrybiečių susitikimas Kaune

2006-11-06 21:02:11

Medžio informacija:

Renginys vyko Kauno lėlių teatro kavinukėje „Asiliuko sapnas“

Lapkričio 4 d. 10 val. Susitikimas prie Soboro (pasitiks JuodaVarna (jei kas pavėluos, tai iš autobusų stoties važiuoti troleibusais iki Muzikinio teatro.
11 val. > Susitikimas prie Kauno Lėlių teatro kavinukės „Asiliuko sapnas“ (Lauks Medis)
11-12 val. > Pokalbiai, eilių skaitymas, kavos gėrimas ir t. t.
12-12.30 val. > Kūrybinės išmonės pusvalandis
13 val. > Pietūs kavinukėje „Asiliuko sapnas“ (vienam nariui 12-15 Lt, galima dar pridėti – pagal apetitą).
14-14.30 > Vėjo koncertas
14.30-15.00 val. > Pokalbiai, diskusijos
15.00 > Individualus bendravimas

Jūsų laukia mažulytis aukcionas!

Programytę bus galima kaitalioti taip, kaip atrodys geriau.


Susitikime dalyvauja:

1. JuodaVarna
2. Žemaitukė
3. Puella
4. JuoKaz
5. IXAON
6. Medis
7. Purpurine_princese
8. Tina Rein
9. Riva
10. Idilė
11. Aurimaz
12. Violeta (svetainės atstovė spaudai :)
13. Cherry
14. Vėjas
15. Ramunė
13. Aušryne
17. Skrydis
18. Blyksnė
19. s_t_as
20. incognito
21. Nuodai

Vietų skaičius suderintas, todėl bus įleidžiami tik užsiregitravę ir juos lydintys asmenys.

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2006-11-06 19:00:57

Dėkoju už vizualinę informaciją "fotokorams" Rivai ir Aurimaz, taipogi dar asmeniškai nepažįstamai Idilei, pažadėjusiai įliustruoti įvykusį renginį savo "pagautom", tikiuosi, taip pat įdomiom sustabdytom akimirkom:)

Anonimas

Sukurta: 2006-11-04 20:25:16

Ir aš šių įspūdžių lauksiu. Ir nuotraukų.

Anonimas

Sukurta: 2006-11-04 20:25:13

Įdėjau ir aš 4 fotkes :))

Anonimas

Sukurta: 2006-11-04 07:07:44

Iki ;)

tik dabar pastebėjau,kad sąraše nėra Litteros :(

Anonimas

Sukurta: 2006-11-04 04:26:36

Linkiu ekūrybiečiams sėkmės Kaune ir ypatingai "Asiliuko sapne". Dzievuliau, Dzievuliau, kaip jau seniai ten buvau. Bet tiek to! Kai ko iš to miesto dar vis nepametęs, dar vis atsimenu. Būkit smagūs, laisvi ir nebūtinai kūrybingi, o tiesiog žinantys,kaip smagu būti, kuomet esi jaunas ir gražus, kuomet dvasioje kilniausi ketiniamai patapti dar gražesniais ir jaunesniais. Įsitikinęs, kad gražesnių žmonių "Asiliuko sapnas" Kaune iki šios dienos dar nėra turėjęs.

Smagaus Jums pabuvimo ir pabendravimo.

Anonimas

Sukurta: 2006-11-02 13:28:36

Perduokit linkėjimus mano jaunystės miestui, senamiesčio, Kauno centro, Žaliakalnio, Šančių, Vilijampolės, Aleksoto gatvelėms ir gatvėms, kuriomis su draugais ir draugužėmis vaikštinėjau, Nemuno ir Neries pakrantėms, Panemunės šilams, Lampėdžių pušynams ir aišku, Aušros gimnazijai, nusimetusiai komjaunuoliškus rūbus ir atgavusiai savo prieškario statusą ir garbę... Linkiu visiems gražiai pabendrauti, įsiamžinti nuotraukose, o po "viskam" ir mums, namisėdoms, parodyti, kaip Jūs ten atrodėte ir ką ten veikėte ne tik oficialioje dalyje... Iš anksto dėkoju:-)

Anonimas

Sukurta: 2006-10-31 17:01:20

Valandos yra, o su diena nelabai aišku arba vėl kažko nematau... Daugiau minusų neradau ;)