.....

mano atvejis

Visuomet labai bijojau aplinkinių neigiamos įtakos savo vaikams.
Augo jie  Vilniaus Žirmūnų rajone.
Vyresni buvo 2 berniukai, jaunesne mergaite.
Nuo mažens buvo sakoma ir kalama į galvą.
Vaikai, turite baigti mokslus.
Visuomet tikėjau savo vaikais, ką jie beiškrėstų.
Jie buvo nors ir padikę, švelnūs ir draukiški.
Deja apie Žirmūnų mokyklos mokytojus ne kokie prisiminimai.
Tai buvo kaip kokia muštravimo ir policijos mokykla.
Vyriausio sūnaus klasė po 9 klasės buvo praminta bandytų klase.
Iš 25 vaikų toje klasėje liko 12.
Tikėjau savo sūnum, kad jis ne banditas,
Jaunesnis sūnus buvo po 9 klasių išbrauktas iš sąrašų, ką sužinojau rugsėjo 1 kitų metų.
Labai dėkojų Tuskulėnų mokyklos mokytojams,jie priėmė mano sūnų ir jis baigė vidurinę ir aukštąjį ir dirba Lietuvoje.
Dėkoju naujai Vyresnio sūnaus auklėtojai, kuri buvo dailininkė, mylėjo savo tuos 12 vaikų, jis baigė aukštąjį mokslą, dirba Lietuvoje.
Žirmūnų mokyklos direktoriaus pavaduotoja už girtuokliavimą ir kitus dalykus buvo atleista iš pareigų, o ji ypač puolė mano vyresnio sūnaus klasę.
 Didelė meilė ir tikėjimas savo vaiku padaro stebuklus.
 Kaip ir mes ,taip ir vaikai nėra šventi, tačiau mūsų visų pareiga juos išauklėti ir savarbiausia išmokyti padariais žmonėmis tikėjimo ir meilės pagalba.
Žinma, teko ir bartis ir teko uždrošti, kai pradėdavo nebesimokyti, ar dar ką nors tokio iškrėsdavo, jie tai žinojo už ką, žinojo kad tėvai teisūs.
Dukra augo nuostabia mergaite, su ja nebuvo jokio vargo, baigė aukštąjį, gyvena ir dirba užsienyje.
TIK PER ŽINIŲ BAGAŽĄ, SUDĖTĄ VAIKUI SU MEILE IR TIKĖJIMU, GALIM IŠAUGINTI  PASITIKINTĮ SAVIMI, TURINTĮ SAVO NUOMONĘ IR KULTŪRINGĄ ŽMOGŲ.
IŠ kur atsiranda monstrai, tai žmonės, išaugę purvinoje, vargingoje ir bedvasinėje aplinkos ar šeimos terpėje, nes ką į vaiką sudedame, tą ir turime, jis kaip tuščias indas, kuriame bus arba tyras arba purvinas vanduo.
Kuo tampa purve bebraidantys ir purvu besimaitinantys , rekomenduoju pažiūrėti JAV filmą yra rusų kalba Pochiščenyje  į prodanyje, tikrais įvykiais paremtas.
Taigi, kad mūsų vaikai netaptų monstrais arba nepatektų į monstrų rankas, turim pirmiausia mylėti savo vaikus, antra turim juos mokyti ir lavinti, trečia - tikėti savo vaikais ir saugoti juos nuo bet kokio žalingos įtakos, kad suaugę turėtų savo nuomonę ir darytų teisingą pasirinkimą.
DIEVE, saugok mus ir mūsų vaikus!
poeta

2020-08-15 11:09:14

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): nei_sis_nei_tas

Sukurta: 2020-08-16 12:25:42

Reikalingas ir aktualus straipsnis. Gaila, kad "vysta žolė" ir skaitytojų mažėja.