mažasis miestelis

Mielame mažame mieguistame miestelyje magiškai mirgėjo mūrinė muzikos mokykla. Milžiniški maumedžiai, mėšlungiškai murkdydamiesi minkštame miško molyje, mįslingai murmėdavo muzikines mintis. Maskuodamasis menkoku meldynu, mokyklai meiliai mojo mediniasparnis malūnas. Malūno mosikavimų masinami, miškiniai maumedžiai mikliai migdydavosi. Mėlynlangės mokyklos mokiniai maivydavosi, mėgdžiodami malūno mostus, mitriai maigydami misinginius mygtukus, meistriškai mėgdžiojo miško mieguistai mąslų murmėjimą... Mandagūs, madingi, marškiniuoti miestelėnai mainikavo malkomis, medžiokliniais menkniekiais, meniškai megztais megztiniais. Miestelio moterys, merginos mainydavosi medetkomis, maldaknygėmis, mokytesnės – mokykloje mokytojaudavo... Mažasis miesteliūkštis mintyse meiliai murkdavo, matydamas melsvuosius miško margumynus...
tepliorius

2016-02-10 11:28:25

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Mikolina

Sukurta: 2016-02-10 19:15:58

Man malonu mėgautis miela malioriaus (tarmiškai) minčių minkymo medžiaga.

Vartotojas (-a): eglute7

Sukurta: 2016-02-10 17:37:22

Meiliai murkia miesteliūkštis...Mįslingas morčius.  :)

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2016-02-10 14:27:01

Mmmm... mikliai mestelėsiu moną: miestelio magija – mielas meninis margutis. Manau, minėtinas medelyno miglose murksantis mėnulis.

Vartotojas (-a): nei_sis_nei_tas

Sukurta: 2016-02-10 13:58:54

Mamos mažuosius mokė mandagumo. Mieli, murzini mažyliai minkė molį, matydami molinius mamutus. Morkidėje mėtėsi moliūgai, morkų maišai. Miegapelės miega miškuose.
Laki fantazija. Pabandžiau ir tik tiek teįstengiau.