GX būrys (1 fragmentas)

5.30. Laikas keltis. Už 15 minučių laukia įprastinė treniruotė: 50 km bėgimas \„žaliosiose džiunglėse\“ su pilna ekipuote, kuri sveria apie 45 kg. Manote, sunku? Pirmomis dienomis tai buvo nepakeliama. Tačiau jos išsekina nemažiau kaip psichologinio spaudimo testai. Mačiau, kaip vienas vaikinas prarado savikontrolę, ėmė bėgti ir trenkėsi į sieną. Prižiūrėtojams teko jį atgramdyti nuo jos. Išlieka tik stipriausi. Silpni kariai GX būryje nepageidaujami.
Ekipuotė sudaryta iš anglies pluošto šarvų, plazminio blasterio, kuprinės iš anglies pluošto, pilnos stebėjimo įrangos, pusiau automatinis garso bangų šautuvas, gama dalelių kulkosvaidis, 5 fragmentinės granatos ir 1 \„baltojo triukšmo\“ patranka.
Pamiršau paminėti: GX būrys yra ruošiamas invazijai į juodąją skylę, esančią už 250 parsekų nuo Žemės. Dėl žmogaus veiklos žydrojoje planetoje nebeįmanoma gyventi. 4631 metais nuspręsta kolonizuoti kosmosą.
justinasdoom

2013-06-29 18:40:26

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Deepy

Sukurta: 2013-06-29 19:43:56

Deja, Evoliucijos teorija teigia, jog išliek ne stipriausi, o labiausiai prisitaikę.

Vartotojas (-a): Langas Indausas

Sukurta: 2013-06-29 19:18:51

va kas atsitiko kai žydruoliai pradėjo kurti šeimas... Žmonėms tapo nebeįmanoma gyventi čia...