..........

Santrauka:
Dar nebaigtas....
Kas gandrui davė lizdą dangui pasaulio paremti
Ir laiko suodžius iš sudužusių  puodynių atminties
Sparnais kiaurais nuo vėjo išvedžiot kelius
Pareinat per žole užakusias kaimavietes
Į bitėm gaudžiančią mano vienos pavasario vienatvę....
boružė

2010-04-13 13:43:17

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): boružė

Sukurta: 2010-04-14 09:02:52

Ačiū visiems komentavusiems:)

Vartotojas (-a): Laima

Sukurta: 2010-04-13 19:25:39

jausmingai, žaismingai, bet kažkaip susuktai, gal reikėjo trumpinti eilutes, jas skaidyti ar dar kaip, gal aš klystu, bet vis tiek gražu

Vartotojas (-a): Maja

Sukurta: 2010-04-13 18:37:03

Žavingos eilutės. O jei išplėtotumėte visai neblogas eiliukas manau išeitų.

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2010-04-13 18:10:04

Liūdnai ir jaudinančiai. Gražu.

Vartotojas (-a): sada

Sukurta: 2010-04-13 18:06:54

Koks gražus tavo kalbėjimas, perėjimai per supančią aplinką link savęs. Labai patiko.

Vartotojas (-a): Kapsė

Sukurta: 2010-04-13 17:38:15

Liūdna, bet ne buitiška. Nekasdieniškas požiūris į įvairius daiktus priverčia ir skaitytoją susimąstyti.

Anonimas

Sukurta: 2010-04-13 16:12:52

...gražiai pakeliauta iki šios pavasario vienatvės. tarsi susidėvėję malūno sparnai kviečia praeiti per žole užakusias kaimavietes... tarsi kelionė savo lemtimi...patiko vaizdumo gilumas.

Vartotojas (-a): atkaklioji

Sukurta: 2010-04-13 16:02:58

Labai stengiausi suprasti, bet nepavyko...

Vartotojas (-a): Medis

Sukurta: 2010-04-13 16:01:46

Negaliu prareiti pro šalį, kai matau kad čia užsipulta. Man patiko ta pirmoji eilutė ir visas eilėraštis, o todėl, kad reikia filosofiškai pagalvoti: Kas davė? O davė Dievas (gandras kaip simbolis, kuris atneša vaikus), ir visą kas yra šiame pasaulyje...nenoriu išsiplėsti, bet su autore sutinku.

Anonimas

Sukurta: 2010-04-13 15:17:27

Prasidėjęs absurdo Teatras su paremtu į dangų gandralizdžiu, na tegu ten perisi tie gandriukai, Autorė parašė, darbas neblogas, o diskutuoti kas ką beviltiška:)
Žodžiai į niekur:)Sėkmės Autorei ir patarimas: nesivelkite į beprasmes diskusijas dėl nieko:)

Vartotojas (-a): boružė

Sukurta: 2010-04-13 15:08:32

Kad jau tie \"parėmimai dangaus užkliuvo\" tiek to, nesiginčysiu yra čia logikos ar ne:)Bet dėl jausmų- nesutinku.Nėra eilių be jausmo, nebent eiliuotojas sąmoningai žaidžia žodžiais.

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2010-04-13 15:08:14

bet jeigu būtų prieš istorija, kuri nebūtų kreipimasis klausimu, teigiant, tai toks sakinys nesikirstų. dabar jis tartum iš kart klausia teigdamas, (pati įžanga.) toks būtų įmanomas pradžioje kūrinio ir trūkumo nebūtų, JEIGU, plėtojant tekstą autorius poetiškai išvyniotų - išplėtotų mintį, kad gandro lizdas yra pasaulio dangui paremti, ir kas tas pasaulio dangus. o čia visai kas kita, iš kart kalbama teigiant, klausimo formoje.

pirmame komentare tai išsakiau trumpai. (bet rodos nepiktai, ar jus supykino) štai nežinau, tik jūs man tą teigėte, o juk taip nebuvo.))

Anonimas

Sukurta: 2010-04-13 15:04:38

Monotoniškai ištestas darbas, su gandralizdžiais dangui paremti, prasilenkiame su elementaria logika, jei renkame tokius paprastus žodelius, siekime, kad jie vienovėje butų, darbas nėra blogas, mintis aiški - pavasario, eiliavimas yra, tik jausmo mažoka, maža.

Vartotojas (-a): boružė

Sukurta: 2010-04-13 15:00:38

Ačiū, kad paaiškinote, tikrai ne taip supratau Jūsų komentarą:)

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2010-04-13 14:55:38

blogai atrodo, t.y. nei blogai nei gerai jūs tik nesupratote komentaro.
(o va jau tapatintis su lyriniais herojais, patologiška boruže.) čia juk poezijos pasaulis.

jūs nesupratote skaitytojo komentaro. faktas. (pacituotas juk tekstas, o pati sakote kad kiekvienas mato pasaulį savaip.) ir vis tik šviesa ta pati. pirma eilutė: teiginio formoje klausimas/ trūkumas, idant kiekvienas vis tik mato savaip. formoje trūkumas.

Nuomonė vieno iš skaitytojų apie jūsų tekstą, išsamesnė, nei pirmame komentare.)

Vartotojas (-a): boružė

Sukurta: 2010-04-13 14:41:15

Na dėl pasaulio suvokimo ir jo matymo nesiginčysiu, kiekvienam jis individualus:)

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2010-04-13 14:30:24

Kas gandrui davė lizdą dangui pasaulio paremti
tas kas taip mato pasaulio dangų, bet aš taip nematau, idant
Dangus – nesiramsto... visai kitaip matau...