← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/96686

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Moderatorius (-ė): Goda

Sukurta: 2019-09-02 16:40:48

Neįmanoma pakreipti vėjo krypties, bet galima nukreipti savo skrydį... Amžinos tiesos, anksčiau ar vėliau patiriamos gyvenant, prasmingos mintys gaivina, moko, primena... priklausomai nuo gyvenimo etapo. 

Vartotojas (-a): bitėžolė

Sukurta: 2019-09-02 08:57:23

Viltis - ta vienintelė žvaigždė, lydinti žmogų iki paskutinio atodūsio. Daug ir prasmingų minčių išsakyta.

Moderatorius (-ė): KitaJūra

Sukurta: 2019-08-31 13:24:56

"Lyg rožės mylimos nė vienas nepalytės,
Nepersidūręs sau lemties dygliu širdies" O. Chajamas... Ačiū... suskaičiau vienu ypu...
 

Vartotojas (-a): poeta

Sukurta: 2019-08-30 19:20:00

Bėda ta, kad daug ko gyvenime nežinome, nesuprantame. Žmonės yra labai skirtingi, kiekvienas su savo atsineštu genetišku ir gyvenimišku paveldėjimu. Būtų gerai, kad žmogus turėtų išskirtinį kvapą, gal geriau būtų geriau orentuotis, kur surasti nors kažkiek  panašių į save. Ypatingai mūsų visuomenė yra  praradusi tiek tautinį, tiek pasaulinės kultūros identitetą, manau reikalinga viską atstatyti iš naujo. Lietuviai visus darbus ir apeigas atlikdavo apdainuodami, nesikeikdami ir dvasingai. Deja svetimiems toks gyvenimas labai nepatiko ir trynė iš atminties. Labai daug suklaidintų ir pasimetusių žmonių. Manau žmogus neišvengiamai patirs visko šiame gyvenime, tačiau svarbiausia nepasimesti, nenusiminti, nebijoti žaizdų ir nubrozdinimnų, grūdintis ir viskas bus gerai. Svarbiausia galvoti kad esi ne šventasis, o puolęs angelas ir kad visą savo gyvenimą teks mokytis iš klaidų. O patarti žmogui gali tik  Dievas, nes jis nori mus matyti laisvus ir laimingus ir drąsius.

Vartotojas (-a): Eiliuotoja

Sukurta: 2019-08-30 17:51:38

Pačios tikriausios mūsų gyvenimo tiesos. Ačiū.