← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/92575

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Ramunė Vakarė

Sukurta: 2017-11-18 09:56:12

Jautriai ir kartu santūriai – Jūsų stilius. Mokate išryškinti momento svarbą, detalės prasmę.

Vartotojas (-a): nei_sis_nei_tas

Sukurta: 2017-11-17 23:07:24

Puikus vaizdelis.
Vaizdelis mane nukėlė į mokyklos laikus, kai dauguma mergaičių norėjo būti artistėmis, o man tas jų noras buvo nesuprantamas. Deja, nei viena ja netapo. Norėjau būti dainininke, tačiau suvokiau, kad tai tolygu išlįsti pro rakto skylutę.

Vartotojas (-a): Vasara7

Sukurta: 2017-11-17 18:53:55

labai gražiai parašėt...jautriai ir įtaigiai, tiesiai širdin

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2017-11-17 14:10:39

Geras vaizdelis. Tik jei baigus paskutinę pastraipą daugtaškiu po poetė… neaprėminant, paliekant gyvenimišką-alegorinį rutuliuką su pipiriuku platesnėms interpretacijoms.

Mintis vinguriuoja visaip.
Šiek tiek, lengvai – aplink poeto būseną (nujaučiamą ar įsivaizduojamą), apie poezijos paskirtį, žanrų skirtybes, galias ir pan.
Šiek tiek su liūdesiu – dėl greitųjų užsakomųjų eilių poreikio. Kažko universalaus, apie ką paprastai sakoma nuostabu. Paklausus gi tas rožinis debesėlis be veido...
Neatsilieka ir šypsena – suprantant, kad šios situacijos pagrindinė poezija – būti nuotaka. :D Visa kita – pagalba jausmų potvyniui, foniniai papuošimai...

Vartotojas (-a): baltoji varnelė

Sukurta: 2017-11-17 13:11:09

Iki dvidešimties  - beveik visi. Mielas vaizdelis.

Vartotojas (-a): Nijolena

Sukurta: 2017-11-17 07:31:30

Gal įsimylėjėliai ne visi poetais tampa, bet tikrai didesnis procentas žmonių po tokio patyrimo geriau supranta poeziją. Puikus tekstas.