← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/91802

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): nei_sis_nei_tas

Sukurta: 2017-09-17 14:44:30

pasaulio pabaigos nelauk –
niekada jos nebus,
kiekvienam ji atskira.
 
Kosmosas teisus. Nebent galima sulaukti civilizacijų žūties, bet ne pasaulio pabaigos. Juk tik žmonės sugeba save arba kitus sunaikinti. Geras pavyzdys Šumerų civilizacija arba Majų.

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2017-09-16 23:03:17

Tema rimta. Bet, kaip ir visomis temomis, šia galima kalbėti visaip.
Žaismingai tas vėjas naktyje švilpauja, ir visa kita, bet trukteli egzistencinis šaltis.
Žiū, ruduo kaip gamtos ciklo etapas išneria per žmogaus būklę, kai intensyvėja ryšys su kosmosu... Pusiaunaktis, pusiaukelė, pusamžis, kai pradeda imti viršų dvasia. Lapai (nugyventas laikas, pagaliau ir perkeltine prasme gyvenimo knygos lapai) gi tikri praeities kapai. Rinkti? Galima ir rinkti… turėsi prisiminimų.

Eilutė su kapus pataisyta (įrašyta į), nes šiaip tai koreliacijair kapus kėlė šalutinių interpretacijų (nors irgi į temą. Aš kapus… kaip vėjas išėjo nusišvilpt, taip gamtos vaikas, šauksmo prikeltas. Ar čia nedvelkia senatviniu nerimu? Arba tiesiog kapsi ašara, snarglys…).
 
Apibendrinant mintį, yra neišvengiamybė, kiekvienam savo, ką padarysi, tenka gyvent toliau. (su nuotaika gera).
Neminint lengvos demagogijos (apie vidurį), eilėraštis apie būtį.

Vartotojas (-a): Vasara7

Sukurta: 2017-09-16 20:20:12

kaip visada sudominot savo mintimis

Vartotojas (-a): bitėžolė

Sukurta: 2017-09-16 13:52:01

Kiek groteskiškai atrodo šiuose žodžiuose deklaruojama gera nuotaika greta paskutinėje eilutėje teigiamos tragikos - įdomios mintys... verčia suklusti...