← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/90768

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Vasara7

Sukurta: 2017-06-20 20:50:01

kaip visada pralinksminot, sudominot, įtikinot

Vartotojas (-a): eglute7

Sukurta: 2017-06-20 08:59:12

Mane, žinoma, sudomino žaltys... Kažin kaip jį iš ten iškrapštyti? Palauksim kokia puta išplauks.
O ir iš ekrano gali ne vienas žaltys žiūrėti. Ko gero jie yra pavojingi. :)

Vartotojas (-a): nei_sis_nei_tas

Sukurta: 2017-06-19 16:57:17

Įdomiai ir šmaikščiai.
Nuvorišų pasakose paliekama vietos pasidžiaugimui. pavyzdžiui šiuo atveju galima pasidžiaugti, kad į kaukolę - dėžutę įsirangė žaltys, o ne kokia barškuolė ar kobra. Žaltį galima išvilioti pieneliu, o barškuolę ar kobrą išgyvendyti - be šanso.

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2017-06-19 15:06:11

Gali būt ir kokių nors anksčiau neaptartų televizoriaus metaforos atspalvių, bet apskritai viskas viena linkme: po (tiesioginio ar dangiškojo) ekrano studijų (pvz., TV ar kompiuterio transliuojamo politinio-socialinio naujienų srauto ar, kitaip skaitant, egzistencinės informacijos) galvoj kažkas toks kaip žaltys susirangęs. Kas? Toks tamsus, sudžiūvęs... Siurbėlė velnias? O gal tai...
Kas ten bebūtų, neišgrauši sukietėjusio, prikepusio. Belieka laikraščiu (tuo pačiu turiniu) pridengt.
 
Čia slypi gili, savotiška ir aktuali mitologija... labai giliai metaforoje įsitaisęs ir biblinis žaltys, o Laiškelio adresas  – Dievui, taigi į egzistencijos esmę, bet vis dėlto pirmame plane dabarties siaubo pasaka, įsriegta per siaurą akutę. Akutė, be abejo, pirmiausia dvasinė. (Būna ir kitokių, į kurias kišamos žvakutės).
Temą reikšmingai gali praplėsti Eglė, bet apskritai gana to, kad šiuolaikinėj pasakoj viską apkėtęs tas susirangęs žaltys. Jis šnypščia ššš...

Moderatorius (-ė): KitaJūra

Sukurta: 2017-06-19 06:47:16

PATIKO  šiuolaikinė pasaka žiliems