← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/89653

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): nei_sis_nei_tas

Sukurta: 2017-03-13 12:37:55

Skaičiau labai susidomėjusi, nes aš turėjau panašiai paslaptingą juodos spalvos rankinę - made in Lithuania, kur tarp pamušalo klosčių pradingdavo ne tik telefonas, bet ir piniginė. Kol surasdavau net suprakaituodavau, nes to pamušalo, kuris buvo rankinės viduje, būtų užtekę gal dešimčiai rankinių. Ji buvo gana patogi į darbą vaikščioti, nes talpi. Kentėjau ilgokai jos paslaptingumą, vis gaila būdavo išmesti, kol Apvaizda mane nuo jos išvadavo. Vieną kartą nueinu į turgelį, nusiperku pieno, dar pasižiūriu į telefoną, kiek valandų ir pasisuku eiti į kitą turgelio galą, bet truputį nustembu, kad nebuvo nei vieno žmogaus ir staiga atsirado už manęs dvi panelės ir du vaikinai (daugiau pirkėjų nebuvo). Atsiprašiau panelių, kad praleistų mane, bet jos nereagavo, kaip kuolai taip ir liko savo vietose. Visada stengiuosi atsimokėti tuo pačiu, šį kartą naglumu. Tarp jų buvo tarpukas, kad tiktai žvirblis būtų praskridęs, vieną užkabinau vienu pečiu, kitą kitu ir praėjau. Nuėjusi į kitą galą turgelio, pagalvojau, kad tai buvo dirbtinė spūstis, reikia pažiūrėti, kaip gyvena mano piniginė? Pasuku rankinę, net išsižiojau, pamačiusi, kad ir ji išsižiojusi. Visas galas perpjautas nuo pat viršaus iki apačios, o pamušalo klostėse viskas savo vietose tiek piniginė, tiek telefonas, Juokiausi iš kompanijos nesėkmės. O rankinę, nors ji ir pasitarnavo, be sąžinės graužaties, atidaviau šiukšlių konteineriui duoklę. 

Vartotojas (-a): Nijolena

Sukurta: 2017-03-13 09:07:08

Sprendžiant iš intriguojančios pradžios, rankinėje nešiojamas "niekas" bus labai nemenkas ir spalvingas, o skaitytojai jo tikrai nepražiopsos..

Vartotojas (-a): Vasara7

Sukurta: 2017-03-12 20:43:23

labai įdomi pradžia, smagu skaityt