← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/67817

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): miaumiau

Sukurta: 2013-03-18 16:06:30

depresija - gal gyvenimo budas. Nors nezinau kas tai yra is esmes, bet siokas tokias busenas patiria manau kiekvienas. Depresija gali buti fikcija, kazkas "pritrenke, sustumia" ir zmogus ant to uzsisiklina ir tada kaput. Kokios nors netekties atveju, depresija naturali busena, pakopine.
Jei zmogaus galva turi daug "verdanciu jungciu", tai vienai perdegus, pasijungia kita ir verda.
Nezinau, egui kaip tik duoti, ko jis troksta, o ne "kaltas, kaltas, prikaltas".

Vartotojas (-a): semema

Sukurta: 2013-03-18 15:04:38

niekas taip sunkiai neprislėgia kaip tuštuma... jaučiu ją kartais rečiaui dažniau ... bėgu nuo jos...pasiseka nepasiseka... veju ja ji vejasi , bet kai sumažėju išnykstu ji pameta mane iš akių , tada vėl augu ir vėl mažinu save...
neauginti savo ego, o augti mažutėle , priimant savo silpnumą , suvokiant ir pamilstant save bejėge
tai dvasinė liga pereinanti į psichosomatinę...
mes visi esame paveikti kažko ,kažkas mus prispaudžia presuoja gniuždo, bet pajust ,kad Kažkas mus...mane myli, išlaisvina, pakelia ir glaustis prie To

Tau Melissa noriu linkėti visada ir visur :)
patys silpniausi yra patys mylimiausi - jauti ?

Vartotojas (-a): Žalvarnė

Sukurta: 2013-03-18 10:03:35

Mieloji Melisa, pavasaris čia pat, saulė taip viltingai šviečia, paieškok linksmesnių spalvų...Žinau, kad būna gyvenime sunkių valandų, tačiau tai praeina, tikrai... Prašau, pabandyk, lauksiu!