← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/58268

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Kopa

Sukurta: 2011-10-25 18:26:41

Ačiū visiems :)

Vartotojas (-a): Rykštė

Sukurta: 2011-10-23 22:31:31

Apie tūkstančius meilės vardų jau rašė Širvys. Gal perfrazuojant reikėjo jį paminėti. Būtų suteikę tekstui svarumo.

Manau, kad tekstas labiau tiktų dienoraštiniam įrašui. Jei pamatyčiau tokį kur nors blog'e, būtų kaip tik. Ne viskas, ką parašom, yra proza, nors ir nėra blogas tekstas.
Tema gali būti tikrai ne banali, tačiau pateikimas, pripažinkit, tikrai nėra nei originalus, nei išsiskirianti iš galybės tokių tekstukų.

Anonimas

Sukurta: 2011-10-21 21:10:49

Belieka pritarti pasisakiusiems, ypač Laukinei Obeliai išdrįsusiai pasakyti, kad banalių temų nebūna. Esu linkęs manyti, kad šis pasakymas buvo taikytas ne vien šiam konkrečiam kūriniui, bet priimtinas kaip kartėlės pakėlimas visiems prozininkams. Taip. Svarbiausiai išpildymas, mokėjimas groti skaitytojo jausmine lyra.

Vartotojas (-a): Laukinė Obelis

Sukurta: 2011-10-21 19:33:32

Nesutinku su Žiogu, kad tema banali. Kodėl? Apskritai drįstu teigti, kad banalių temų nėra, tik galima banaliai jas pasakoti.
Šiuo atveju papasakota tiesiog neįdomiai. Yra potencialo, kai kur kažkas lyg ir blyksteli, pvz. jausmus bandoma skirstyti pagal skonį, kvapus; bet tuoj pat ir vėl viskas išblėsta.
Sunku suprasti, ką bandė padaryti autorė - pateikti jaudinantį akimirkos blykstelėjimą ar aptarti meilės temą apibendrintai. Kažkaip sumalta viskas...

Vartotojas (-a): Žiogas

Sukurta: 2011-10-21 19:20:02

Esmė tame, kad priešintis net nesinori... >> Na blogiausiu atveju tegalima sakyti "esmė ta". Netaisyklingai.

Tema banaloka, kalbėjimas sausokas, nepasakoma nieko naujo.