← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/51600

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): netobula

Sukurta: 2011-03-27 19:07:58

Oho. Stipriai. Originalus minties rutuliojimas.

Vartotojas (-a): Juozapava

Sukurta: 2011-01-13 09:42:12

Geras, net labai

Vartotojas (-a): megillah

Sukurta: 2011-01-13 01:25:22

gražu ,pasakiška išties.

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2011-01-13 00:52:17

skaitytojau, jūs suklydote, čia aš ne jums rašiau komentarą, taip kaip ne jūs autorius publikuojamo teksto, tekstui publikuojamam komentaras. (eikit paprašyti moderatorių, kad jūsų diskusiją ištrintų, o jei norite paklausti kuo skiriasi, ar pasipasakoti ką manote apie savo mergaitę, tai galite parašyti man į žinutes.) Tarp kitko, jums ritmas nemuzikaliai čia, o man, tas tekstas - labai muzikalus, ir paraleliai mintimi. (netrinka, Skrybėlius slapyvardžiu pasivadinęs žmogau.) kalbu apie autoriaus tekstą, pateiktą skaitytojui - Muzikalus. Puikus kalbėjimo metras jame.))

Vartotojas (-a): Gaiva

Sukurta: 2011-01-13 00:37:36

Viskas tarsi paslėpta:miestas,žibintai,kelias...
Net pasikeitusi mergaitė. :) Gerai,kad pažinai.
Nieko sau pasaka. :)

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2011-01-13 00:22:24

Ragana - ji niekieno (fėja, gali būti kieno nors) o pas jus arba kiemsargė šlavėja, arba mergaitė jūsų (bet ji jau tada ne tikra ragana) o čia man piešiasi kiemsargė - ji virsta į fėją. (nes ten žodelis - Mano). bet aš nesiūlau jums keisti pasirinkto (mergaite) tik atkreipiau dėmesį į tai, o gal todėl, kad vienas toks vaikinas labai juokingai pyko. jam buvo sukilusi mokykloje tokia "zlastis" ir viskas taip nesiseka, kad jis stovi koridoriuje, ir jam toks - nors sprok. O ten dar valytoja pasimaišė su šluota. Eina, bamba kažką ant jo. (kad jis ant palangės sėdi. ) jis žiūri žiūri į tą bambančią mokyklos valytoją, nueinančią su šluota ir kibiru - sako "eik eik tu fėja...", jam ne iki jos, ir tos palangės. Gal taip ir išniro per asociaciją, skaitant. (tada jis buvo vaikinas - gal jau abiturientas, dabar jau tikriausiai visas vyras, o gal ir senelis, toli gražu - ne vaikinas.) bet tada buvo moksleivis. O šiaip tai, raganos yra savo - jos niekieno. Kiemsargė - gražiau fėja, juk vis tiek lyrinis herojus mato viską lyg pasakos tikrovėje... (nu aš tik nuomonę pasakiau.)

Vartotojas (-a): Tolimas Tadas

Sukurta: 2011-01-12 23:55:09

rezonansas ir taip - su raganomis

Anonimas

Sukurta: 2011-01-12 23:33:58

Pasaka.
Kaip tyčia, - gerai, net labai gerai. Bravo.

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2011-01-12 23:17:42

nemanau - mat kas gali pasakyti, kokios raganos vykusios, o kokios nevykusios?..
tačiau - fėjos – pasakose. (Tame rezonansas su pavadinimu.)

Vartotojas (-a): Tolimas Tadas

Sukurta: 2011-01-12 23:08:47

ir tuomet pavadinimas būtų - fėjos tai tik nevykusios raganos :)