← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/51084

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2010-12-28 21:34:32

Giliai, skaidrėjančiai... Patiko. Prasminga ir tikra.
Kadaise rašiau, kur buvo eilutė: Prabudę, ką branginsime šią naktį, ar vienas kitą?

Vartotojas (-a): tyluma

Sukurta: 2010-12-27 20:04:56

Griaustini, jei LAUKI,Tau parašys... Kas nors.

Anonimas

Sukurta: 2010-12-27 18:44:51

Atrodo,kad Tyluma sujudino gilesnius vandenis,retai kada tenka matyti tiek komentarų.O tai reiškia,kad užkabino aktualią temą.Nemanau,kad kas norėjo čia ką užgauti,greičiausiai,čia visiems buvo perbrauktas per jautrias stygas.Ar privalome bijoti reikšti savo nuomones?Visai ne.Ir jeigu ją pareški,sakykim,aštresniu klausimu,visada sulauksime kritikos.Ar norime,kad mūsų nekritikuotų?Tada nerašykime,tylėkime,niekur nesikiškime,nieko nematykime - būkime NIEKAS.Ar to norėtumėte kas?Aišku,ne.Todėl gyvenkime savo gyvenimus,visai pritariu,kad čia jau gavosi vakarėlis.Ir iš jo kažkas eis namo pas žmoną,kažkas pas kito žmoną,kažkas pas meilužę,kitas niekur neis,nors ir norėtų,kažkas kažkam slapčia atidarys duris.Ir nieko pasauliui nuo to neatsitiks.Toks gyvenimas.Bet yra ir kitos jo pusės.Na,kas rytoj parašys apie gėlėtas pievas?

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2010-12-27 18:33:59

...labai gaila, kad geras kūrinys liko nasuprastas dargi ganėtinai garbiųjų ...stebina kai kurių komentatorių transformacijos greitis, grubumas, kandumas ir minios dėsnio šauksmas...už ribos liko tik balta dykumos saulė...

Vartotojas (-a): tyluma

Sukurta: 2010-12-27 16:26:48

kaip lietus:dėkoju už įžvalgą :) (oi,betgi ir pats,atrodo,mėgėjas po laukus, be kelio be takelio! :) ... )
charmant:tai ne nuoskaudos,o pastebėjimai.
spika:na,nesigriaudink taip dėl antano vėjyje.Jis,tiesiog,atitiko savo eiliuku,JAU užrašytus tuos mano gyvenimiškus pastebėjimus. Na,kai kurioms Moterims tai patinka,ar ne? :)

Žiūriu,čia jau vakarušką organizuojat? :) Tai ir gerai :)

Antanai vėjyje,nesiekiau jūsų užgauti.Tai TIK kūryba.Gyvenimo padiktuota,tiesa.

Anonimas

Sukurta: 2010-12-27 16:25:21

:D "svingerių vakarėlis tylumoje",
...

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2010-12-27 16:20:55

Su šventėmis visus...nerūstaukit...nematau jokios ugnies nei iš vienos pusės, o jūs čia vėjus maišote...arčiausias tiesos kaip lietaus komentaras...antanas vėjuje išreiškė savo vyrišką ekspansiją eilėmis ir nereiškia, kad tai jo epizodas, tyluma atsakė į tą jo kūrinį irgi eilėmis, kaip moteris į tokią vyriškos pusės filosofiją ...pasiskaitykite net daugiskaitoje ten...nieko asmeniško, nieko įžeidžiančio nėra ir nedrumskite šventiškos nuotaikos...RAMYBĖS VISIEMS IR GERŲ NAUJŲJŲ...

Vartotojas (-a): Maybe

Sukurta: 2010-12-27 16:13:28

Kur dabar varot, kur?! o kas eiles rašys?
jau matau poetus žž kaip tarakonus besikarstančius palangėm :D
na... bet jei be kamanų, taip kaip Antanas vėjyje, tai viliojantis pasikarstymas - langinės atsivers...
Tyluma, budri šiąnakt būk ;)

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2010-12-27 16:09:00

Tai gal pas mane? Mano viename eiliuje irgi yra galšumo pagal kvintos komentarą.Gaila, bet man nei viena neskyrė eilėraščio...O geriu retkarčiais tik raudoną, saldų Kagorą. Tada reikės dar ką nors pakviesti, tai bus .... Ir tylumą prigriebkit...

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2010-12-27 15:49:39

Paimkit ir mane, a? Skirtingai nuo grybavimo moteravimas geriau sekasi patemus. Dabar pats laikas. Varom - išsičiustiju, paimu gero vyno ir varom :) :) :)