← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/1511

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Apytiksliai

Sukurta: 2005-08-07 22:25:03

mhm, tas filmas apie metro laaabai geras buvo ;) o tekstai labai smagiai skaitosi. Ir išvada gera. Žodž patiko ;)

:

Sukurta: 2005-08-05 16:15:26

Po visko prisiminiau kiną apie (anglų) metro. Nepamenu, kaip jis vadinosi. Turinys daug trumpų novelių – skirtingų autorių darbai viename apie tai kas gali nutikti važinėjant metro.
Jį prisiminiau dėl to, kad irgi buvo trumpučiai darbai ir iš pirmo žvilgsnio apie tą patį.
Šis darbas tinka į eksperimentų skiltį :)

:

Sukurta: 2005-08-05 13:53:21

che che. humoras:). biski klaidyciu - pagrindinai problemos su ū raide- kūmutė, pūškuodamas. tiesa, dar uzkliuvo "nusigiljotinuoti"-suprantu, kad humoras, taciau...
dar rekomenduočiau "stumk - trauk", ne atvirkščiai. (berods taip ir buvo prisukamam apelsine) ir turbut visus angliškus žodžius, visus frankensteinus ir barbarizmus reiktu rasyti italikais. beje, suzavejo "sulenkta letena kaip tiranozauro"- nuostabus gilaus ir dviprasmio humoro pavyzdys. beje antra "novele" man kiek primine dvylika kedziu (panele elocka).
beje, gerb. autoriau, manyciau pats laikas pradeti rasyti angliskai-matau kaip puikiai mokate sia kalba;)
ai, tiesa, kritau nuo "ambalo baalo" ar tai tik ne vienas musu svetaines kuriniu heroju?:))))
isvada-jusu kurinys suzavejo labai neblogu autoriaus bendruoju issilavinimu (nuo saves pridurciau, kad nereiktu sakinio"kaip burgesas rase"-sitai ,manyciau, turetu zinoti visi)