← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/10269

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2007-01-09 09:22:27

Ties ta vieta, kur laikas subliuško, tavo vietoje būčiau tikrą parnūchą pakūręs... :P
Nu bet neparašei - nieko tokio. Ne tame mintis, matyt, buvo...
A, skyryba kliuvo po akimis, bet Littera jau paaiškino, kur ir kaip - nekartosiu. Mintis gana paprasta, nei patiko, nei nepatiko. Tokia abejinga būsena paskaičius.

Vartotojas (-a): Littera

Sukurta: 2007-01-05 20:38:13

Oi, kaip sunku aprašyti susitikimą ir išsiskyrimą nesubanalinant. Laviruoji ant ribos. Manau, dažniau nukrypsti į nebanalią pusę.
Vietomis, manyčiau , perkrauni tekstą stilistiškai, pernelyg „puošniai“ kalbi (ypač tai juntama 4 pastraipoje: – Jazminas...
Kita vertus, kaip jau ne kartą Tau rašiau, turi aiškų, gana logišką stilių.
Esi gana raštingas, bet keletą syrybos vietų reikėtų pataisyti, o rašybos tik 1 pastebėjau:
šilumos, įpustos į darbą----------> įpūstos
Sekantį rytą ---------> kitą rytą ( seka iš paskos erdvėje, ne laike, didelė klaida)
Dar taisyčiau:
Sakai jai, kad nenori paleisti, o ši -> Sakai jai, kad nenori paleisti, o ši...

į šiltą, ir kaip visad vėjuotą -> į šiltą ir, kaip visad, vėjuotą

Sode, prieš išvykstant, mojavo ----->Sode prieš išvykdamas (išvykimą) mojavo
Jo pavymui,-( nesu tikra, bet manyčiau) jam pavymui ( be kablelio)
aukštai kalnuose, niekaip užmigti negalinčiuose žindiniuose, ilgesingai ruseno viltis, tebevaikščiojanti po jazminų sodą----------> juk jazminų sodas buvo prie jūros, iš kur čia tie kalnai. Tuo pačiu metu viltis ir kalnuose, ir prie jūros. Man trūksta logikos.