← Atgal

5. Naktis yra labai didelė

5. Naktis yra labai didelė

Įkėlė: kaip lietus

Įkelta: 2014-08-05 00:07:21

>>> Ryto maldoje

Komentarai

Vartotojas (-a): Galfredas

Sukurta: 2014-08-09 16:52:33

4++
4+
4+

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2014-08-06 23:08:55

Dėkui Viktorai. Tačiau kur yra riba tarp nakties ir vėlaus vakaro? Kas ją matavo? Kita vertus galima nufotografuoti (aprašyti,  nutapyti, išdrožti ir pan.) visai ne naktį, tačiau tai bus naktis galbūt perkeltine prasme. Juk sakei, kad esi menininkas, tad turėtumei tai žinoti :) Nors ten iš tiesų nėra vidurnaktis, bet pakankamai vėlus vakaras, kuomet fotografuoti yra gana sudėtinga. Kita vertus nuotrauka įžanginė, o ir nereikia jos suprasti tiesiogiai... Dėl žmonių pasakyta, kad negali būti aiškaus pozavimo. Todėl netgi po konkursu komentaruose klausiau – o kas tai yra?  Tarkim, nufotografuosiu basas kojas, bet nematyti veido (čia įdėtos tokios foto) – tai pozavimas ar ne? Gal taip, o gal ir ne. Galiausiai koks man skirtumas – aš viską suprantu taip, tu gal supranti kitaip, apskritai viskas yra labai subjektyvu...Neplėšysiu marškinių sakydamas, kad yra tik mano tiesa ir ji neginčijama.
O žinai kas šiais laikais paradoksaliausia? Kad žmogų fotografuoti (ypač vaikus) negalima be jo sutikimo, nes gali pakliūti į tesimą ir sumokėti baudą. Tokie yra įstatymai. Fotografuoju žmones (pats žinai kam...) ir tuos įstatymus žinau. Tad kaskart tenka atsiklausti. Būna, kad jie nesutinka. O čia tiesiog moteris (mergina) stovėjo prie Šešupės ir kažką mąstė. Veido bruožų nesimato, tad net ir teisme nieko neįrodytų :)))

Vartotojas (-a): Astra

Sukurta: 2014-08-06 22:16:05

Labai patiko ir nuotraukos, ir užrašai, kurie gražiai viską papildo ir apjungia.

Vartotojas (-a): Medis

Sukurta: 2014-08-06 17:06:51

Gražus ciklas, tik I su žmogaus figūra  (buvo sakyta kad be žmonių) Dar nesakyčiau, kad tai - naktis, o vakaras čia.

Vartotojas (-a): Virgutė

Sukurta: 2014-08-05 09:47:39

Iš visų konkursui pateiktų nuotraukų ciklų šis man atrodo geriausias (kol kas).