Neįtikinamos įdomybės, bet realios (6)
Keistų dalykų gaujelė padaro
Jau rašiau, kad gaujelė nuotoliniu būdu mane visaip ir pašaldo: įjungia šalčio jautimą mano kūne. Pažymėsiu dar ir tai, kad tyčia šaldė ir detaliai – mano vien tik kelius; kojos pirštus; rankos pirštus; alkūnę. Tai tokią aparatūrą nusikaltėliai turi, kurų nėra kam areštuoti. Pašaldymai, kuriuos paminėjau, man yra tik juokas, bet ne juokas, kad jie blogąją savijautą nuotoliniu būdu man yra įjungę (jau maždaug – 20 metų).
Dar didesnis „stebuklas“: kartais jie man nuotoliniu būdu deda skaudamą smūgį kaip elektra... į patį rankų piršto galiuką, minkštojon piršto dalin. Tą piršto galiuko dalį mano vaikystės Dzūkijoje vadino „pūčkà“ (taip vadindavo ir nulupto kiaušinio tą dalį, kuri įgaubta, kiaušinio įdubėlę). Retai šitaip trinksi į pirštą, bet kai trinkteli, tai net surinku ir staigiai automatiškai momentiškai atmetu ranka lyg į elektrą prisilietęs.
2017 metai
Skaitau ir kentėdamas
Poreikį išsipūsti nosį gaujelė (nuotoliniu būdu) man įjunginėja kiekvieną dieną; pavyzdžiui prieš pat sėdantis prie staliuko, o ant jo dabar, ir jau gana seniai, degtinės butelys ir atversta knyga, kurios, irgi kasdien, paskaitau vieną kitą puslapį, po kiekvieno puslapio mažą taurelę išgerdamas. Kai įjungia minėtą poreikį, tai ir išsipučiu, nosinę išsitraukęs. O knygą, jei atvirai, jau nemažai laiko skaitau Viktoro Hugo arba Dostojevskio. Kai pradedu skaityti, blogą savijautą gaujelė bangomis pasunkina dar labiau
2017 m. liepos mėnuo Vilniuje
Gaujelė, kurie nuotoliniu būdu mane, mano kūną kankina, net ir šitokių štai turi galimybių: kai nori, įjungia man ne tik skausmą kokio nori, bet ir, atsiprašau,.. atsirūgavimą įjunginėja.
Kokią dar įtaką kėgėbistinė gaujelė bangomis man daro? Ogi ir tokią: neretai vandens užsigeriu, būtiniausiai tada, kai degtinės taurelę išverčiu. Tai jie, gaujelė, bangomis padaro man tokį neįtikėtiną jautimą: vandens išgerdamas vieną kartą pajuntu, kad vanduo šiltas, o kitą kartą, tą pat vandenį gerdamas, pajuntu,.. kad jis šaltas. Taigi dirbtinai, nuotoliniu būdu veikiamas, tokį šilto ir vėsaus jautimą pajuntu, jie padaro. Toks jautimas man nieko nereiškia. Bet visokiausių jautimų gaujelė man pritaiko, iš kurių, bendrai sakant, sunkiausias kankinimas dirbtine blogąja savijauta. Areštuokite juos. Ir dabar kankina, kankina dirbtiniu svaiginimu, kuris su labai kankinančiu jausmu yra.
2017 metų rugpjūtis
Jau rašiau, kad nusikaltėlių gaujelės žodžių pasigirsta triukšme, nors ir menkiausiame (kai išgirstu kokį nors triukšmą): patalynės šiugždėjime – tikrai vos ne stebuklas – seiles nuryjant ir dar toks pat stebuklėlis: kai man pilvas sugurga, tai ir tada išgirstu jų kokį nors žodelį. Tokiems atvejams gaujelė žodžius užprogramuoja iš anksto ir jie tik tada man pasigirsta, kai koks nors, va kaip minėtas atsiranda mano ausims girdimas triukšmas. Bet kai jie nori, tai atlaidina man į ausis žodžių ir tada, kai absoliučiai jokio triukšmo prie manęs nebūna ir juos labai aiškiai išgirstu. *Dabar, be kitiko, yra įjungę man nemalonų dirbtinį jautimą akyje. 2017.VIII.6, naktis
Dirbtinai pastorina mano balsą
Jau rašiau ir tai, kad gaujelė man įjunginėja ir poreikį ausis pasikrapštyti. Bet įjunginėja dar ir tokį visiškai „mechanišką“ reikalą: trumpai akimirkai pavaldo mano rankų judesius – įjungia bangom tokį mano rankų valdymą, kad aš pirštu pasikasau ausyje – tai kairėje, tai dešinėje, arba skruostą tai kairįjį, tai dešinįjį pirštu smiliumi pasikasau. Šitatą poreikį – ausų suniežėjimą – įjunginėja kasdien, ypač tada kai jau sėsiuosi rašyti kompiuteriu, ar skaityti knygą prie savo staliuko. Dažniau dirbtinį norą įjunginėja norą užvalgyti. Tada lekiu į virtuvę.
Jau esu rašęs, kad gaujelė dirbtinai, nuotoliniu būdu pastorina mano balsą, padaro jį tarsi amerikiečių dainininko Luiso Amstrongo, nors šiaip, normaliai, mano balsas yra tenoriškas kaip dainininko Virgilijaus Noreikos. Man tas nė kiek nekenkia, fizinio kentėjimo kūne nuo to neatsiranda, bet paspėlioju kodėl gaujelė taip daro: gal dėl to, kad mano balso neatpažintų, kurie manęs klausosi kai kalbu, ir gal dėl to, kad atrodyčiau labai stiprus, lyg koks didvyris, taip pamanau. Mano balsą jie storina jau nemažai laiko, taip pat ir 2017 metų rugpjūčio mėnesį.
Gyvenk kiek galint švariau
Kažkada, baisiai seniai, dar sovietmečiu, dainoje dainininkas Kaušpėdas man sakė: Gyvenk kiek galint švariau, pikti kenkėjai budi tundroj. Iškart nesupratau, kad man tie žodžiai, tik net po keleto metų dašuto, supratau. Baisiausia tai, kad jie budi „tundroj“ net iki šiol, net ir 2017 metais – seka mano mintijimą, o kas baisiau už viską: kankina nuotoliniu būdu mane blogąja savijauta. Vadinu juos KGB gaujele ir nemanau, kad vadinu netiksliai.
Dirbtinis nusiraivymas
Štai dar kas įdomaus ir nelabai įtikėtino. Kėgėbistinė gaujelė, kuri mano ir miegojimo trukmę reguliuoja ir dozuoja, tai būdavo jie man miegoti neleidžia vos ne visą naktį, užmigdo bangomis mane tik paryčiais. O kai bangomis nubudina, tai aš, nors visą naktį nemiegojau,.. gana gaiviai nusiraivau: ištiesiu rankas dar gulėdamas virš galvos, ištiesiu kojas ir pajuntu dėl raivymosi net malonumą, bet tuoj pat susigaudau, kad tokio raivymosi būti neturėjo, jis dirbtinis, nes juk visą naktį aš nemiegojau – tai iš kur gali būti toks raivymasis; be to, jausdavau, kad raivymasis vis dėlto ne toks palaimingas, koks būna išsimiegojus pilnai ir normaliai visą naktį miegojus ir išsimiegojus. Tai ir šitaip man įtakos padaro, aš suvokiu, kad nusiraivymas būdavo dirbtinis, nuotoliniu būdu, kažkokiomis bangomis atliktas. Žinoma, dirbtinis nusiraivymas yra man tik malonumas, bet kada jie išjungs kankinančią savijautą!, kuria mane kankina ir dienom ir naktim jau maždaug 20 metų?
2017 metai
Regis jau esu užrašęs, bet nekenks pakartoti ką kėgėbistų gaujelė išdarinėja, nors tai man veik nesvarbu: jie nuotoliniu būdu sustabdo mano žadintuvą, laikrodį. Aš jį turiu ir prisuku tam, kad girdėčiau tiksėjimą. Kažkaip maloniau tiksėjimą girdėti, kai nemiegu, o kambaryje vien spengianti tyla. Kažkada man nuotoliniu būdu sustabdydavo ir rankinį laikrodį, kai jį nešiojau. Tada tuomi dar labai stebėjausi. *Įjungė gaujelė man dabar tokį svaiginimą, kad toliau rašyti nebegaliu, lovon guluosi.
2017.VIII.8 dienos rytas
Gaujelė nuotoliniu būdu dar ir tokios įtakos man padaro: dirbtinai apgirtina mane. Tada būnu toks, kaip daug degtinės prisigėręs. Tai taip yra ir dabar, 2017.VIII.8 dieną.