Šeimyninės miniatiūros (9)
Tavo lūpų nedidelis suvirpėjimas išdavė daugiau, nei ilgas kalbėjimas.
Liko mįslė – ką lūpos nuslėpė virpėjimu...
Mano ginklas – žodžiai. Šaudau jais kaip iš patrankos.
Tavo strategija keista, – naudoti tokio pat kalibro žodžius.
Apmaudu, kad abu neišmokome nuo jų apsiginti...
O vis tiek vėliau „apkasuose“ miegosime apsikabinę...
--------------------------------------------------------------------------------------
Mikaelis Aivanhovi: „Jei pajutę kylantį pyktį nusprendžiate užgniaužti jį tuoj pat – jis nepratrūks, bet jei leisite jam pratrūkti, jau nesustabdysite jo tėkmės. Tas pats tinka ir kai kurioms mintims, – jei leisite joms apsigyventi, jos pasidarys nebeišraunamos. Taigi, būkite budrūs, žinokite, kad tik iš pat pradžių jūs turite tikrąją galią.
Prieš pradėdami ką nors reikšminga, jūs turite susitelkti ir keletą minučių pamąstyti, mintimis kreiptis į šviesos pasaulį ir paprašyti patarimo, ką daryti. Atsakymas ateis tikslios minties ar jausmo pavidalu arba kaip koks simbolinis vaizdas. Jei atsakymas aiškus, galite veikti, bet jei jaučiate abejonę, būgštavimą ar nerimą, reiškia, kad tamsiosios jėgos jums užveria kelią. Atidėkite sprendimą rytdienai ir dar kartą iškelkite klausimą ir laukite aiškaus atsakymo. Gavę jį galite veikti – jūsų kelias laisvas ir aiškus.
Žmonės retai kada suvokia savo mentaliteto ypatumus. Kad žinotumėte savo reakcijas, reikia ištyrinėti save.
Vos tik pradėsite pažinti save, sugebėsite nesutrikti bet kokioje situacijoje, juk Dievas įdėjo į jūsų pasąmonę sąmonę ir viršsąmonę. Taigi, reikia tyrinėti save ir tapsite tobulesni. Pirmenybę reikia teikti moralei, o ne talentui."