Linksniuotė (II)

   Kad nebūtu tokia nuobodi linksniuotė – trumpa įžanga. Pradėsiu nuo klausimo kodėl? Aš kaip vaikiškas  „kodėlčiukas“ negaliu atsikratyti daug ko, kaip ir ilgo šešėlio, slenkančio iš paskos (stumiančio), šalia (paremiančio), priekyje (nurodančio kryptį)...
   Tad grįžtu prie linksniuotės ar pratybų, kurios seniai užmirštos, todėl pabandysiu neatitolti nuo teiginio, jog mokaisi, kol gyveni, arba gyveni, kol mokaisi... Todėl šiuo metu labai praverstų koks nors „pradžiamokslis“ arba kas nors ir daugiau: (pvz., naujasis lietuvių kalbos žodynas). Buvau nusipirkusi, bet padovanojau krikšto dukrai ir vėl likau su senuoju, užsilikusiu galvoje nuo jaunystės...
    Vėl linksniuotė! Šioje aplinkoje man pačiai pasirodė tarsi naujadaras ar svetimkūnis ir sužadino „vaikišką“ smalsumą, gavus naują žaislą. Betgi  jį pati „sukonstravau“ ir net „patiko“. O ponas niekas nukrito kaip mana iš dangaus, nes aš jo nerinkau, neieškojau...
     Pagaliau pagalvojau, jog mano surambėjusioms mintims puiki mankšta, tad kodėl nepratęsus?.. Tik šį kartą lyg iš kortų kaladės iškrito būdvardis tobulas... Nustebau, kodėl jis? Gal iš pasąmonės jis išlindo, nes visą gyvenimą ir iki šiolei skamba šalia  manęs žodžiai apie tobulą žmogų: „Tobulas negimė... tobulo nėra ir nerasi... tik tobulame pasaulyje – tobulas ir žmogus...“ ir t  t. Manau, visiems girdėti teiginiai. Esu smalsi, todėl pateikiu klausimus. Juos sukonstruoti sudėtinga, nes klausimai, kylantys kiekvienam asmeniškai, – skirtingi... Kaip ir skirtingi mąstymai...
    Mano nežinojimo  ir smalsumo  klausimai...

Ar galimas tobulas žmogus, o gal tik jo kūryba ir dalis liaupsių?..
*
Ar tobulo žmogaus pasaulis – išskirtinis ir nesuprantamas daugumai, jei iš tikrųjų toks egzistuoja?    
*
Ar tobulam žmogui visada įveikiamos aukštumų viršūnės ir tik pačiam panorėjus?
*
Ar kas nors atpažino tobulą žmogų tarpe gausybės veidų?
*
Ar su tobulu žmogumi pabendravęs ir tu tapsi toks kaip jis?..
*
Ar tobulame žmoguje tikrai viskas atitinka jo esmę?.. Protas, siela, vidinis pasaulis, išorė ir t. t?..
*
O tobulas žmogau, kaip ir kur tave surasti šioje erdvėje, kad galima būtų nors iš arti pažvelgti!?..  
Rena