Tik 9,99 lt
„3in1“ – taip galima apibūdinti šiuolaikinį žmogų, tapusi reklamos ir didžiųjų prekybos centrų auka. Kodėl „3in1“? Nes kai kurie esam televizijos, prekybos centrų, masinio kičo marionetės. Mums primygtinai reikia to, ką siūlo reklama, ką kaimynas turi, nes be to jaučiame dirbtinai sukeltą nepilnavertiškumo kompleksą. Pagal tai, ką matome per televiziją, skaitome laikraščiuose tai lietuviai labiausiai yra "išvarginti" ne finansinės krizės, o diarėjos, meteorizmo, neplautų indų, smirdančiom burnom, užsikimšusiom plautuvėm, o vaikai, kaip kiaulės tik ir daro eksperimentą – „dėmė išsiplaus ar ne“. Ir mus visus kankina dvokiantys tualetai, tad be „Domestos“ mirtume nuo kvapo...
Jei negeri „Olialia“ „sexy“ kolos su amoniakine karamele (ji gera skrandžio opų atsiradimo priežastis, nes veikia, kaip tirpiklis, bet kokį vinį ištirpdo per savaitę – tad "skanaus" colos megėjams) ar nevalgai „sexy“ ledų esi "kaliausių kaliausė" ir nieks į tave nežiūrės, tad būtinai su savim rankinej turi būti kolos skardinė ir demonstratyviai, bet kur stotelėje ar autobuse reikia gerti reklamos subproduktą, bei nepamiršti kuo labiau pašviesinti plaukų, kad būtum panaši į standartinę reklaminę "lietuvę", nes – amoniakas valdo. Man nuoširdžiai gaila moterų, kurios tapo „ Olialia“ reklamos auka.
Prekybos centrų gudrybės: „ du už vieno kainą“, pirkėjui iškart džiaugsmas, o, kad ta antra prekė jau greit bus išėjusi iš termino ir ja būtina atsikratyti, kuo greičiau „prakišti“, nes sandėly laukia nauja tokių pat prekių partija - nieks neakcentuoja. „Du perki trečias nemokamai“, nes tai yra nepopuliari prekė ir ją dideliais kiekiais norima kuo greičiau parduoti. „Tik 9,99 lt“. Visad akcentuojama į devynis litus, bet ne į tuos 99 centus, tai labai madinga apgaulė, kad žmogus įsivaizduotų esant mažesnę kainą negu ji yra. Ar kas nors žinojo jog Valstybėj vieno nominalo cento monetos nukaldinimas kainuoja tris centus, tad yra nuostolingas. Tai ar nevertėtų visai atsisakyti vieno ir dviejų centų monetų, kurios nemaloniai prisikaupia, o paskui duodant kasininkei grąžą sulauki pasipiktinimo, kad ji neskaičiuos ir juos reik nešti į banką, mokėti papildomą mokestį už iškeitimą. Visos „Akcijos“ tėra greit besibaigiančių prekių realizavimas, o ne noras mums padėti sunkmečiu. „Vasaros, Žiemos ir t.t išpardavimai“ – akcentuojant į tai, kad mažesne kaina norima viską parduoti pigiau, nes vėlgi reik vietos naujom prekėm, o kinietiškos "kokybės" - kalnai užima daug vietos. Taip verčiamas žmogus tapti žiurkėnu - kaupti atsargas kitai vasarai, ir visai nesvarbu, kad dabar žiema, o kitos vasaros galima ir nebesulaukti, bet prekė net 70% pigiau – tad pirk.
Nuo masinio kičo neapsvaigusiam, akcijų nepakerėtam ir blaiviai mąstančiam žmogui aš čia nieko naujo nepasakiau, bet tiems, kurie vis dar mano, kad didieji prekybos centrai, reklama, dirba mūsų naudai ir, kad Mes jiems rūpime – yra akli. Jei Mes kam ir rūpime tai tik Valstybėi, bet ir tai tik tada kada pilietis „Vardenis Pavardenis“ nesumokėjo mokesčių.