Nepaprastos draugės (9,10)
Devintas skyrius
Netikras bučinys
Pagaliau baigus verkti Inesa sugalvojo išeiti į lauką prasiblaškyti. Tuo momentu prie Inesos namo sustoje kalbėjosi Emilijus ir Ramunė.
- Aš sugalvojau puikų planą, dar geresnį už aną, per kurį tu susimovei.- pareiškė Ramunė.
- Tu žinai, kad Inesa yra užsispyrus ir ją ne taip lengvai perkalbėsi.
- Tą tikrai žinau. Bet šis planas geresnis. Tu turėsi pabučiuoti Inesą, Emilijau, o aš viską nufilmuosiu ir kaip įkaltį, kad Inesa neištikima parodysiu tai Džesperui. Tada Džesperas labai supyks ir paliks Inesą, kad ji pasibučiavo su tavimi, o aš to ir lauksiu. Tada aš prieisiu prie Džespero ir vėl pasiūlysiu jam su manimi draugauti.
- Puiki mintis Ramune, tik viena bėda.
- Kokia dar bėda? Negali būti jokių bėdų, juk mano planas genialus.
- Kad genialus tai tiesa, bet ar tu pagalvojai ar Inesa norės susitikti, jau nekalbu apie pasibučiavimą.-nuliūdino Emilijus.
- Apie tai irgi pagalvojau. Juk tu Inesą pabučiuosi per prievartą, o aš turiu tokių draugelių, kurie yra tikri kompiuterių genijai. Jie viską sutvarkys.
- Nu, jo. Nebūtum tu Ramunė. Bet jeigu Džesperas nepatikės? - paklausė Emilijus.
- Jis turi patikėti, juk šitas planas privalo pavykti ir jei jis pavyks, Inesos nekęs Džesperas ir visa jo šutvė ir dar Raimonda su Ida. Bus genialu, o tada Inesa bus viena, o tu turėsi puikią progą, ją pasiimti sau.- išdėstė Ramunė.
- Tikrai viskas gerai sugalvojai, bet ar ji norės būti su manimi, kai aš jei būsiu taip padaręs? – paklausė Emilijus.
- Žinoma, juk ji bus tokia liūdna, kad norės su bet kuo draugauti. Netgi galėtų tada draugauti su manimi. Žiūrėk Emilijau, ateina Inesa, pasiruoškim. Ir be to tu turi suvaidinti gerai.
- Supratau. Inesa! Inesa!
- Ko nori iš manęs. Eik pas savo Ramunę. – piktai išrėžė Inesa.
- Aš tau jau sakiau, Ramunė nėra mano mergina. Inesa, aš noriu tavęs atsiprašyti už tai ką šiandien pasakiau.
- Tu nori atsiprašyti? Nejuokink, čia jau matyt Ramunė tave primokė.
- Aš atsiprašau.
Ir Emilijus pabučiavo Inesą, bet ji priešinosi, nesileido bučiuojama, bet Emilijus padarė savo. O Ramunė viską nufilmavo.
- Kvaily, ką tu darai?
Ir Inesa tvojo antausį Emilijui už tai, kad jis ją pabučiavo. Antausis buvo toks stiprus, kad Emilijus, net prarado pusiausvyrą ir pargriuvo.
- Už ką šitas?- paklausė Emilijus.
- Už tai, kad tu mane pabučiavai. –išrėžė Inesa.
- Aaa... Už tai... ar tau nebuvo malonu, juk čia buvo mano atsiprašymas. - pasakė Emilijus.
- Tokio atsiprašymo man tikrai nereikia ir nereikėjo. O kai sužinos Džesperas, tau tikrai atsirūgs už manęs pabučiavimą.- pagrasino Inesa.
- Kiek aš tau kartų galiu kartoti aš tavo Džespero nebijau. Aš tik noriu, kad tu būtum mano mergina.
- Nė nesvajok, mano vaikinas yra Džesperas ir taškas.
- Ek, tu Inesa, tokia graži, o draugauji su Džesperu, tau galvoj tikrai negerai. Viso. Tikiuosi tu persigalvosi ir kada nors būsi mano mergina...
- Nė nesvajok. Tau jokių šansų nėra.
Sušuko Inesa ir nuėjo namo, o Emilijus prie Ramunės kuri stovėjo už kampo ir viską nufilmavo su savo kamera.
- Puikiai vaidinai Emilijau.
- Ačiū už pagyrimą, bet nesitikėjau, kad Inesa man trenks antausį ir be to taip stipriai.
- Ji tau trenkė? Seniai žinojau, kad Inesa laukinė, bet, kad nesveika laukinė...-nusijuokė Ramunė.
- Visai nejuokinga, kai ji man trenkė antausį aš net pargriuvau. Smūgis buvo geras, bet ir bučinys taip pat.
- Ak tie berniukai, jiems tik merginos ir bučiniai galvoj.-pasakė Ramunė.
- Inesa tikrai gerai bučiuojasi. - garsiai pagalvojo Emilijus.
- Negi ir tu Emilijau pardėsi? - paklausė Ramunė.
- Ką pradėsiu?
- Kalbėti apie Inesą nenustodamas?
- Ne. Geriau jau sukurpkime netikrą istoriją apie bučinį.
- Teisingai dėl to ir tu gavai antausį, o tavo veidas labai raudonas pasidarė. - pastebėjo Ramunė.
- Mano? Turbūt raudonas nuo antausio.
- Na gal geriau skirstomės, nes dar Inesa mudu pamatys kartu ir tada tavo planas sprogs kaip balionas. Nes Inesa jį sugadys.
- Tavo tiesa Emilijau. Skirstomės.
O tuo tarpu Inesa galvojo apie dar vieną Emilijaus šunybę, kurią jis padarė jai.
„Jis toks bjaurybė. Kaip Emilijus drįso mane pabučiuot. Tikiuosi jam raudonis nuo antausio labai ilgai nedings, nes noriu, kad visa pamatytų koks jis ištižėlis. Naudojasi visomis progomis, kaip mane išskirti su Džesperu ar mane pabučiuoti. Emilijus toks niekšas. Bet man viena mintis neduoda ramybės. O jei kur nors už kampo buvo pasislėpus Ramunė ir viską nufilmavo? Ir tada viską parodys Džesperui, o jis mane paliks? Ne. Juk jei ji nufilmavo viskas bus aiškiai matyti, kad aš nenorėjau, kad mane bučiuotų Emilijus. Ir be Džesperas ne toks, kad patikėtų bet kokiu melu, kuris nori mane apjuodinti.“-galvojo Inesa.
Ir labai susimąsčius nuėjo namo. O tuo tarpu Ramunės ir Emilijaus planas jau buvo įvykdytas. Džesperas pamatė visą filmuotą ir kartu suklastotą medžiagą. Jis negalėjo patikėti, kad jo mergina, jo meilė, taip padarė, kad Inesa pasibučiavo su Emilijumi. Jis tapo toks sutrikęs, kad net nepastebėjo Emilijaus kuris buvo už Ramunės. Džesperas negalėjo patikėti, kad Inesa taip padarė. Bet jis nežinojo, kad tai buvo klastotė. Juk Inesa jo niekada neišduotų su jo priešu Emilijumi. Juk Inesa taip nepadarytų. Bet Džesperui dabar niekas nerūpėjo, jis tik norėjo kuo greičiau pasikalbėti su Inesa. Juk ji jam šitaip padarė. Jis norėjo išsiskirti su Inesa. Džesperas norėjo, kad jo šutvės niekas nesietų su Inesa ir jos draugėmis. Jis norėjo, kad Inesos nebeliktų jo gyvenime. Jis norėjo ją pamiršti...
Dešimtas skyrius
Džesperas palieka Inesą
Pasibaigė diena, kuri Inesai buvo paskutinė kai ji tu ir vaikiną, nors ji to nežinojo. Antradienis. Inesa eina link Raimondos namų. Pasibeldžia į duris, bet Raimondos mama pasako, kad Raimonda jau išėjus į mokyklą ir Inesa pagalvojo, „Gal ji pagalvojo, kad aš šiandien neisiu į mokyklą ir išėjo manęs nesulaukus, bet keista ji man būtų paskambinusi. Nieko. Gal pamiršo paskambinti ir tiek“. Ir Inesa nuėjo į mokyklą. Kai ji atėjo į mokyklą jos niekas nepasitiko, net Džesperas, kuris ją visą laiką pastikdavo rytais prie mokyklos. Ir kai atėjus prie klasės Inesa pamatė, kad jos draugės šnekasi su vaikinais, tarp jų yra Džesperas, bet jis nė nepažvelgia į Inesa. Inesa prieina, bet jai nespėjus prieiti Džesperas jai pasako:
- Tarp mūsų viskas baigta Inesa.
- Kaip baigta? – nesupranto Inesa.
- Aš tave metu, tu jau nebe mano panelė. Aš tavęs nekenčiu, nes tu mane išdavei su Emilijumi.
- Ką? Aš nesuprantu apie ką tu kalbi?
- Tu mane išdavei Inesa.
- Aš tavęs neišdaviau Džesperai. Aš nieko nepadariau.
- O kaip tas bučinys su Emilijumi. Tu atrodei labai patenkinta, net nesipriešinai bučiuojama Emilijaus.
- Ką tu čia kalbi? Aš nesibučiavau su Emilijumi. Tai jis mane per jėgą pabučiavo. Po to aš jam trenkiau tokį antausį, kad jis net pagriuvo. Džesperai patikėk , aš tavęs neišdaviau. Greičiausiai čia viską padarė Ramunė.
- Taip. Ramunė man parodė medžiagą kurią ji nufilmavo, kaip tu kalbėjaisi paskui pasibučiavai su Emilijumi. Inesa tarp mūsų viskas baigta. - pasakė Džesperas.
- Inesa. Mes tau nebe draugės. Tu išdavei Džesperą, kuris yra mūsų draugas .-pareiškė Raimonda.
- Raimonda ir tu manimi netiki. Juk aš tau vakar skambinau ir pasakojau kaip Emilijus su manimi bjauriai pasielgė ir pasakojau ką jis sakė. Ir tu manimi netiki?- pasakė beveik verkdama Inesa.
- Mes visi netikime. Eik pas savo Emilijų. Gal jis tave paguos.-pasakė Džesperas už visus.
- Raimonda o aš maniau, kad tu mano draugė...
Pasakius šiuos žodžius Inesa išbėgo iš mokyklos ir parėjo namo. Ji buvo labai liūdna ir tokia sugniuždyta. Ji negalėjo patikėti, kad Džesperas ir visi jos draugai patikėjo Ramunės ir Emilijaus melu. Inesa norėjo, išvykti kur nors labai toli, kad su ja būtų Džesperas. Bet dabar tai tik jos svajonės. Ji prisiminė, kai su Raimonda iškrėtė didelę šunybę Ramunei, kai pasibučiavo su Džesperu, jų štabe. Kaip ėjo į šokius ir tapo karaliene ir karaliumi su Džesperu.
Kai jai pasakė „aš tave myliu“. Visos gražiausios Inesos akimirkos prabėgo prieš jos akis. Ji norėjo, kad niekada nebūtų sutikusi eiti su Emilijumi tos prakeiktos vakarienės. Po kurios ji nebeteko savo meilės, nebeteko Džespero. Dabar Inesa norėjo eiti į kitą mokyklą, kur galėt rasti naujų draugų. Vis kalti tie metai kai Inesai trylika. Juk tai velnio tuzinas. Juk šie metai patys nesėkmingiausi jos metai. Inesa šiais metais patyrė daug laimės ir daug skausmo. Bet ji netikėjo, kad jai taip atsitiks juk taip tik būna filmuose, o ne realiame gyvenime.
♥♥♥♥
Kai Inesa išbėgo Džesperas susimąstė „ o gal ką man parodė Ramunė buvo netiesa. Juk Inesa tiek teisinosi, kalbėjo nuoširdžiai, bet jei būtų man ištikima, ji būtų nėjus susitikti su Emilijumi?“
- Kodėl tu toks susimastęs Džesperai?- paklausė Leonardas.
- Nežinau, gal aš blogai padariau, kad patikėjau Ramune, o ne Inesa. Kaip tu manai? –paklausė Džesperas.
- Aš nežinau. Spręsk pats, nors aš tavo atveju būčiau patikėjęs Inesa, juk sakė kad ji užtrenkė antausį Emilijui už tai, kad jis ją pabučiavo. Reikia įsitikinti ar ji sakė tiesą. Jei ji labai stipriai trenkė, ant Emilijaus veido turi dar būti likus raudona Inesos rankos žymė, jei ji sakė tiesą, jei ne ji tau melavo.-paaiškino Leonardas.
- Tu teisus. Bet jei paaiškės, kad ji nemelavo, o aš ja taip išplūdau, ji man tikrai nenorės atleisti.
- Taip. Sunki padėtis. Be to Inesa gali visą savaitę neateiti į mokyklą, nes juk matei kaip ji verkė kaip išbėgo. Jai gali pasidėti depresija ir ji gali neišgyti, o tada jau „šakės“ tavo Inesai. Ligoninėj mažiausiai metai.
- Žinai aš kai ką sugalvojau. Aš šiandien nueisiu pas Inesą ir atsiprašysiu. Juk jei ji teisi, o aš taip su ja blogai pasielgiau, o dabar aš tikrai įsitikinau, kad Inesa nemelavo. Bet nežinau ar man pavyks, juk ji gali ant manęs labai pykti, kad gali nenorėti manęs net matyti.- pasakė Džesperas.
- Tikra tiesa. O jei ji labai pyksta įsivaduoju kas gali tau atsitikti. Linkiu tau sėkmės, juk jos tau prireiks.
- Tikrai man jos prireiks ir prisiekiu daugiau niekada netikėsiu Ramune.-pareiškė Džesperas.
- Va čia tai mano draugas. Iš pradžių ir nereikėjo Ramune tikėti. Matai kas atsitiko. O jei Inesa tau neatleis, ką tada darysi? Juk ir Raimonda pyksta ant Inesos tik per tave. O dabar Inesa neturi nė vienos draugės. Ir man atrodo Ramunė šitą planą surengė tik tam, kad tave susigražintų. O Emilijus gautų Inesą. Taigi mums reikia elgtis taip, lyg tu pyktum ant Inesos. Bet Inesos atsiprašyti vis tiek turi.-paaiškino planą Leonardas.
- Tai žinoma, kaip aš jos neatsiprašysiu jeigu aš ją myliu. Ei Leonardai, žiūrėk, ant Emilijaus veido tikrai delno žymė. Ir jei Inesa jam tikrai taip stipriai smogė, žymė gali neišnykti dvi savaites.-nusijuokė Džesperas.
- Inesa nemelavo. O tu ja netikėjai.
- Dabar jaučiuosi kaip didžiausias kvailys.
- Toks ir esi.
- Leonardai, aš einu atsiprašyti Inesos. Mokytojam gali pasakyti, kad mane išleido seselė, nes man labai skaudėjo galvą.- paprašė Džesperas.
- Gerai. Juk draugai vieni kitiems padeda.
Ir Džesperas išėjo. Jis eidamas galvojo ką jam pasakys Inesa, ar atleis jam už tai ką jis padarė...