Kas meluoja, tas ir vagia
Liaudies patarlė sako: kas meluoja, tas ir vagia. Užvakar iš vienos ŽŽ vartotojos sužinojau apie savo išspausdintą eilėraštį kažkokiame internetiniame laikraštyje „Labas Lietuva“ (2008 09 20). Labai nustebau, nes leidimo spausdinti savo kūrinius laikraščiui „Labas, Lietuva“ nesu davusi, o ir iš vis iki užvakar dienos NEŽINOJAU, KAD TOKS LAIKRAŠTIS EGZISTUOJA!!! Beskaitinėdama šį laikraštį, stebėjausi jame šmėžuojančių keiksmažodžių gausa ir bulvarinio raugo kvapu.
Taip, mano eilėraštis pavogtas iš ŽŽ kūrybinės svetainės tą pačią dieną, kai jis buvo ten paskelbtas, mano pavardė pakeista nors ir viena raide, bet TAI JAU KITO AUTORIAUS kūrinys – labai gudriai vagys dirba ir dar meluoja, prikabindami savo išvedžiojimus kaip autoriaus muomonę savo straipsnyje, patalpintame prie jų pavogto mano eilėraščio.
Štai „Labas, Lietuva“ internetinio laikraščio gabaliukas, kuris patvirtina liaudies gilą išmintį: KAS MELUOJA, TAS IR VAGIA
Šeštadienis, 2008, Rugsėjo 20
Įpiršta „nepriklausomybė“
Šaunus eileraštis šiandieną buvo paskelbtas apie V.Landsbergio „nuopelnus“ tautiečiams. Turiu pripažinti, kad dar prieš 8 metus buvau apie V. Landsbergį kiek kitokios nuomonės. Tačiau istorija su „Mažeikiu nafta“ privertė susimąstyti. (Žiauriai privertė.) Tada turėjau kvailumo pasidomėti įmonės pardavimo sutarties įslaptintais dokumentais, kada jie buvo trumpą laiką pasiekiami visiems besidomintiems, Ūkio ministerijoje. Seimo deputatai tuo metu, kaip ir dabar, kartu skalambijo, kad jie „neskaitė sutarties, bet tiki, kad ji yra naudinga Lietuvai“. Taigi, kas iš to išėjo, gerai žinoma. Trys lavonai pašventino sutarties „sėkmę“. Žmogaus, pasipriešinusio sutarties pasirašymui, žingsnį, V. Landsbergis pavadino „bjauriu“. Tada dar buvo nežinoma, kieno interesams V. Landsbergis atstovavo nuo savo visuomeninės veiklos pradžios. Net ir išgėrusio V. Naručio baksnojimas į „tėtušio“ krūtinę XI pasaulio lietuviu mokslo ir kulturos darbuotojų simpoziumo vakaro metu, besiaiškinant, kur dingo pinigai Lietuvos „nepriklausomybės“ atkūrimui skirti, o jei tikslau – ardomąjai veiklai šalyje (buvo padaryta istorinė šio įvykio nuotrauka. Ją esu matęs, nuotraukos savininkas yra miręs, žinau kur ji guli), bei V. Naručio kolegės Reginos piktinimasis V. Landsbergio žmonos pasirodymu su naujais auskarais su 7 karatų brilijantais po perduotų pinigu, dar neleido suvokti, kas už to slepiasi.
O štai ir Giedrės Miliukaitės eilėraštis apie V. Landsbergio gaujos žygdarbius Lietuvoje.
Pavėjui, prieš vėją turtėja, turtėja
Piranijos, hienos, elito gauja--
Jie klastą pasėja, melu apakėja--
Taip partija dygsta Tėvynėj nauja,
Taip dygsta šakalai ir žemgrobių gaujos,
Prie lovio taip slenka besielė banda--
Taip pragaro liepsnos įsižiebia naujos,
Taip dingsta po kojomis Žemė Šventa
Eilinių piliečių iš mūs skruzdėlyno
Trijų milijonų - Keliaukite sau--
Benamių pasaulio ragausite blyno--
Norėjote laisvės - ją gavot, prašau!
Išnykit kur norit, jei jums nepatinka--
Darbuosis čia kinų atvykę pulkai--
Mes viską parduodam, mes viską - į rinką...
Pasaulio turgely net prekė vaikai!
Pavėjuj, prieš vėją turtėja, turtėja
Piranijos, hienos, elito gauja
O čia mano kūrinys tas pat, kuris buvo publikuotas ŽŽ 2008 09 20. Be jokių dedikacijų ir prierašų kokiam nors konkrečiam asmeniui.
Pavėjui, prieš vėją
*** *** ***
Pavėjui, prieš vėją turtėja, turtėja
Piranijos, hienos, elito gauja--
Jie klastą pasėja, melu apakėja--
Taip partija dygsta Tėvynėj nauja,
Taip dygsta šakalai ir žemgrobių gaujos,
Prie lovio taip slenka besielė banda--
Taip pragaro liepsnos įsižiebia naujos,
Taip dingsta po kojomis Žemė Šventa
Eilinių piliečių iš mūs skruzdėlyno
Trijų milijonų - Keliaukite sau--
Benamių pasaulio ragausite blyno--
Norėjote laisvės - ją gavot, prašau !
Išnykit kur norit, jei jums nepatinka--
Darbuosis čia kinų atvykę pulkai--
Mes viską parduodam, mes viską - į rinką...
Pasaulio turgely net prekė vaikai !
Pavėjuj, prieš vėją turtėja, turtėja
Piranijos, hienos, elito gauja...
2008-09-20 11:50:10 giedrex26