Myliu Marsą
Mintys. Maukalas, manevringai maskatuojantis mąstančioje makaulėje. Mintantis menu, misterija, menkaverčiu mėšlu, meistriškai murkdančiu mus milžiniškose magmos mariose. Minčių mechanizmas mikliai mataruojasi milijarduose mikroskopinių magistralių, milžiniškais mastais mulkina mus – miniatiūrinius mikroorganizmus.
Meluoti murzina – man mamytė minėjo mėgindama migdyti mus, mažylius, minkštuose moralės migiuose. Mat, miegant mūsų mąstymo metraštis marginasi mažatūriais, miglotais miražais, maudosi mažvaikio minkytoje miltų masėje.
Mama mokė. Mėnesius, metus mano mažą makaulę maitino mintimis. Maldaknygės, maskuojančios melą, mintimis.
Mieloji Madona meiliai murkė:
- Mažyle, medinėje, maurinoje, melancholiškoje makaulėje mintys matarai, matarai muistosi - masyviajai mėsininko mėsmalei minkštapročių minkalą malant mažo mastelio (mikro) molekulėmis. Matyt, menkai matomomis.
Mamytės mokslas man, meną mėgstančiai, meilę Marsui maskuojančiai, mergiotei, miglotas. Mat, menininkų mintys mąslios, mulkių muzikantų – medumi, mitais mintančios.
Mistika.
Man maga melstis matant mano mielojo Marso makaulės mechanizmo miražų mastus.
Mielojo mintys marinuotos. Maršo melodija, matlankiu matuojama matematika, materialistinė materija, medžiai mėnesienoje. Matinė metalo maltuvė. Minkšti mandarinai.
Mmmm mandarinai. Myliu! Mėgstu! Meldžiu! Mandarinų...
Mm. Mielasis. Mikčiojantis magas. Minkštaprotis, mėgstantis manipuliuoti manieringumo maniją maumojančius mažaūgius. Mindžiojantis mechanėjančias mažumas, mazgojantis maurinus miegalius, mirkstančius mėšlinuose miestuose.
Mielasis myli. Mandarinus. Myli MANE.
Mano mamytė meną mindo. Mamos maldaknygės moksle meilės Marsui maža.