laikykites....
-Merginos gali praleisti parduotuvėje visą savaitę, taip ir nenuspręsdamos, ar nori tų batų, ar ne. Jos atsitemps ten pulką draugių ir tada jau visos ves iš proto pardavėją...Pažįstu dvi paneles, kurios kiekvieną savaitgalį nuo ryto iki vakaro aptarinėdavo du savo draugus, taip ir nenutardamos, kuri iš jų kurio nori. O jau apie košmarą, praleistą prilipus prie veidrodžio: ,,Ar geriau juodas megztukas, ar tamsiai mėlynas?“, verčiau nekalbėti. Nes apsivilkus mėlyną paaiškėja, kad norisi juodo, o persirengus viskas pasidaro atvirkščiai. Persirenginėti mes galime be galo. Tai praktiškai hobis, kuris pakelia nuotaiką, ar sugraužia depresiją,-kalbėjo Laura.
-Oi, kaip ilgai merginos galvoja apie tai, ko jos nori. Kuo pasirinkimas bus didesnis, tuo labiau jos blaškysis, ir tas blaškymasis primins siautulingą gruodžio pūgą, neretai besibaigiančią lietumi, t. y. ašaromis,-pridūriau aš.
Mes dar ilgai apie tai plepėjome, kol padarėme išvadą, ko mes norime(merginos):
*ko nors gražaus ir gero
*to, ko jos dar neturi
*to, ką turi jų draugės
*jos nori daugiau nei turi jų draugės(juk smagu pasipuikuoti kuo nors, ko niekas neturi;)
*merginos nori vaikinų(tik ne paskutinių idiotų)
*gražių ir gerų
*nori jais pasipuikuoti prieš savo drauges
*noro gauti dovanų
*tokių, kokių nori
*jos nori visko
*ir iškart
*norai dažnai keičiasi
*metams bėgant jie didėja
*jos nori daug bučinių
*ilgų ir labai švelnių
*ištikimybės
Vaikinai, laikykitės, čia dar ne viskas;)