Tu ir turi istoriją...
-Kiekvienas turi istoriją. Jei netiki, pasiklausk. Elgeta prie bažnyčios kalbės apie savo jaunystę, koks kadaise gyveno laimingas, kai dar nebuvo mirę tėvai, sudegęs namukas, o vaikai nesumanę jo atiduot į prieglaudą. Milijonierius-apie tai, jog gyvenime reikia suktis, kad pinigai daro pinigus, o biznis yra biznis. Alkoholikas už parduotuvės pasakos, jog pirmąsyk dėl drąsos išgėrė eidamas į šokius. Vienuolė-jog viskas yra Dievo rankose. Ar ji neteisi?...Vaikai apie nuotykį, kai pabėgo iš namų į aštuntą pasaulio stebuklą-,,Akropolį“. Tie, kurie ką tik atšventė vestuves,-apie tikėjimą amžina meile. Kurie išsiskyrė-apie sudužusios meilės iliuziją. Atsitiktinai sutikti žmonės gali papasakoti tokią istoriją, nuo kurios nugara perbėgs šiurpuliukai. Tave nustebintų net mama, nors manai, jog nuobodesnio nei jos gyvenimas nėra pasaulyje. Jai piršosi trys vaikinai, vienas, lipdamas pas ją per balkoną, paslydo ir susilaužė koją. Ar net tavo draugė. Jos burtai pildosi, todėl svajoja tapti ragana... Ir tu. Apie tai, kad bijai varlių, turi pakvaišusią sesę(aš žinau viską) ir vabalų kolekciją, nepakenti popso, rūsyje šeri kačiukus, nuolat pyksties su tėčiu, jog per ilgai žaidi kompiuteriu...Nebijok, jog nepatiksi vaikinui, kuris tave pakvietė į pasimatymą, Tu tikrai turi jam ką papasakoti. Nes nėra žmogaus be istorijos, kad ir kokia ji būtų. Yra tik bijantys, jog jų gyvenimas niekam neįdomus. O kodėl taip yra? Juk gyvename tai kiekvienas sau, juk mirštam vieni, gyvenimui einant savo keliu, susieiname į krūvą, o po to vėl išsiskiriame ir galiausiai, kaip ir gimėme vieni, taip tokie ir mirėme...Didžiausia bendravimo klaida yra tas jūsų bijojimas...