piratiškas cv

1. Vardas, amžius (galima pasitelkti fantaziją).
Arnas. Nebe jaunuolis, bet dar nesenas.

2. Jūsų idealaus moderatoriaus vizija.
Tas, kuris tiesiog gerai atlieka savo darbą, ką čia daugiau galima pasakyti?

3. Kokios jūsų savybės būtų naudingos šiam darbui?
Administruoju didelę blogų sistemą, nuosavą svetainę, teko pamoderuoti ir šioje svetainėje, žodžiu, nesu šioje srityje žalias. Na, ir, žinoma, tai, kad pats rašinėju, žinau, kaip tai daroma, kartais net patarti kažką kažkam pavyksta.

4. Ar turite neigiamų savybių? Kokių?
Tiesmukumas – va kas man daugiausiai bėdos pridaro :(

5. Kaip vertinate savo kūrinius?
Tuos, kurie paskelbti viešai – gerai, kitaip argi skelbčiau? O tų, kuriuos vertinu prastai – pilnas stalčius. Tiksliau, kompo kietasis diskas :)

6. Ar dažnai komentuojate / nekomentuojate kūrinius? Kodėl?
Jei neturiu ką pasakyti, tai ir nesakau.

7. Ar komentuojate „prastus“ kūrinius? Kaip?
Jei jaučiu (pats gi rašau, tai jaučiasi kažkaip iš teksto), kad kūrinys dar ne visai beviltiškas, bandau patarti autoriui, kaip iš to daikto kažką skaitomo padaryti. Jei beviltiškas – taip ir pasakau autoriui. Kaip pasakau – čia jau nuo autoriaus reakcijos į kritiką priklauso. Galiu ir labai garsiai :)

8. Ką keistumėte dabartinėje „moderatorių sistemoje“?
Vertinant pagal atliekamo darbo kokybę, tai nieko. Gal tik mažiau lakstyčiau pas vartotojus patarimų ir pritarimų savo sprendimams prašyti, nes tai, kaip rodo liūdna šios ir ne tik šios svetainės patirtis, dažniausiai baigiasi dideliu turgumi, pykčiais ir skandalais.

9. Kaip jūs susiję su literatūra (studijuojate, dėstote, domitės)?
Baisiai daug skaitau ir pats bandau rašyti.

10. Kodėl kuriate?
Supratimo neturiu, kada ir iš kur manyje tas poreikis atsirado. Bet nepatenkinti jo negaliu. Narkomanija kažkokia, bliamba :)
piratas