Bambagyslei, vyrui, našlaitėms ir šyzų fėjoms
Depresija didelė akis, ji mėgsta valgyti šviesą ir praustis. Ta kalė žvarbi, kandi ir skylėta, neprilyginama, bet reguliari. O čia pasaka apie Elenytę, kuri iškankinta vartoti tik lenkišką pieną. Jai skauda kiekvieną sąnariuką, o miegas yra neišvengiamas haliucinacijų seansas. Šita mergaitė dar kenčia nuo šaltkalvių akušerių, neproporcingų kardiologų ir moterų su karpomis barzdos srityje. Ji tėra sveika agurkėlio kalorija, brendimo bėdų teritorija ir minkšta veja ispanų turistams. Svarbiausiai čia sąskambiai. Juk skamba, skamba skam skam bamba kur tavo BaMba? Tau nenukirpo virkštelės, todėl dabar vaikštai su uodega pilve. Tada tu vertas būti ortodontas, kad galėtum išsirinkti dantis, kurie pašalintų beta ataugą. Nors. Ji tavo dalis. Mataruojies abiem galais ir jauties lyg iššaudęs žodynų augintojus, kurie vis dar. Taip. Kurie. Vis dar. Jo. Jie galėjo. Jo.
Tai Elenytė, smarkuolė, išmušusi pagrindą naujai religijai. Dabar jau neturi kitos išeities, privalai ją vesti, ji yra tavo išeitis. Turi ją praryti, nes esi slibinas. Nežinojai? Gėrei lenkišką pieną nuo padėkos dienos iki tol, kol karvės sumažėjo iki kempinių dydžio ir iššveitė reanimacijos tupyklą, ir nežinojai, kad tavo šiltinių išmatuotam vamzdyne veisiasi antipatija našlaitėms? Tu apgailėtinas, išties. Gyventi su dviem vamzdeliais, abiem tuščiais, tau yra norma, taip? Tau yra norma, kad į tavo nukarusią it sodininko laistymo žarną visi gali kišti savo pagaliukus? Tai ko tada tikiesi iš tos našlaitės? Ji ir taip deformuotais kojų pirštais trina mums sviestą. Taip šnekėdama, žaidžiu pasišlykštėjimo receptoriais. Tu irgi toks. Koncentruotas įvardis, užkoncervuotas ne tose sultyse ir, aišku, ne tuo metu, o kai ateis pavasaris, trūks energijos išeiti. Bijosi, kad nesugrūstų į tavo vamzdelius pumpurais apkibusių lazdų, lazdelių, lazdelyčių, moteryčių su lazdelaitėmis, lazdyno riešutų ir tų, tų keistų cukrinių saldainių, ilgų cukrinių saldainių, tikrai ilgų, nemeluoju. Bet gana vaidinti pranašą, nes už tai man nesumokėsi. Išvis. Jums dabar ko nors gaila? Taip, ir neturėtų, nes jūsų niekad neprievartaus vilkai, neturintys skirtumų, ir ant jūsų odos niekada nesidaugins išoriniu būdu.
Tarkime, kad atsukus vieną čiaupą, per valandą į baseiną pribėga 30 mokančių plaukti, iš kurių 15 turi galvas, o visi kiti – lavondėmes, tai tada kiek valandų išbėgs per čiaupą, jeigu tarsime?
Kas be ko, aš irgi nekenčiu Elenytės. Tiesiog nekenčiu gailėtis, o ji daugiau niekam tikus. Dabar dėl tavęs, kas dėl tavęs? Na susiradau operacines žirkles. Pašalinsime visus vamzdelius. Depresiją, Elenytę, bambagyslę ir tą. Kur galėjai. Taip. jo. galėjai.
*beta - pilvas (hebrajų)