2380. Agnoscite, quod agitis (lot): galima turėti ir akis, ir ausis, ir nematyti, ir negirdėti.
2379. Ir lietūs kalba.
2378. Suprasi, kad aplinkybės yra viskas, kai išmesi rožę į speigą.
2377. Baisesnis už blogį – smagumas, su kuriuo jis daromas.
2376. Dirbtinai kuriama poreikių eilių sistema įtartinai primena nusikalstamos veikos požymius.
2375. Perpetum mobile (lot): vienas krauna vis sunkiau, kitas veža vis tvariau. Tik laimei nereikalingi.
2374. Nuokrypis visada veda į akligatvį.
2373. Kuo aukštesnis kalėjimas, tuo sunkiau iš jo pabėgti.
2372. Jei liko perlų karoliai, skundas dėl kitų materialinių vertybių vagystės nėra vada ikiteisminiam tyrimui pradėti.
2371. Verbalizuoti – tai įvertinti.
2370. Netinkamai suformuluotas klausimas suponuoja netinkamą atsakymą.
2369. Kaip taisyklė, žmogus svajoja būti tuo, apie ką garsas sklinda po pasaulį.
2368. Skirtingi motyvai tą patį faktą veda skirtingais keliais.
2367. Reformą sužlugdo forma.
2366. Tyla gali būti ir nieko gero nežadanti byla.
2365. Tik neprognozuojami karvedžiai laimi karus.
2364. Jei išmoksi mėgautis laukimu, mėgausiesi visą gyvenimą.
2363. Gražiausiose vietose žmonės negyvena. Todėl jos ir gražiausios.
2362. – Kada žmogus laimingesnis – kai jis geria arbatą, ar kai jis geria arbatą iš servizo už 500000 eurų?
– Kada jis mėgaujasi savo išauginto kvapniojo jazmino arbata ir jam nerūpi, kiek kainuoja servizas.
2361. Jei neverki, tai ir neskauda.
Jei juokiesi, esi neprognozuojamas.
Jei tyli – esi kaltas.
Jei prašai ir tikiesi, esi beprotis.