Argi nekeista?

Argi nekeista, kad katė švelniai glaudžiasi prie tavęs, o negailestingai nugalabijusi pelę, suėda ją, palikdama tik galvą.
Argi nekeista, kad valgydamas grikius numeti daugiau svorio per daug trumpesnį laiką, nei kasdien mindamas dviratį ir maitindamasis sveikuoliškais receptais.
Argi nekeista, kai pirmą kartą uždainavęs žmogus tai daro šimtąkart geriau už tą, kuris visą gyvenimą svajojo tapti dainininku.
Argi nekeista, kad visą savo gyvenimą sunkiai dirbęs žmogus senatvėje išgali maitintis tik nupigintais makaronais.
Argi nekeista, kai geriausias tavo draugas esi pats sau.
Argi nekeista, kai sveikos mitybos fanatikas geria alų, o tik junkfood'u besimaitinantis žmogus net nežino jo kvapo.
Argi nekeista, kai penkiais ėjimais geriausią šachmatų meistrą parklupdo šešerių metų vaikas.
Argi nekeista, kai laimės ir gyvenimo mokytojas, mokinantis gyventi kitus, savo gyvenime nemoka išsikept net kiaušinio.
Argi nekeista, kai didžiausi priešai pasaulyje kartais tampa geriausiais bičiuliais.
Argi nekeista, kai mylintis gyvenimą žmogus nepasiekia nei trisdešimties, o besikankinantis nuo depresijos miršta tik šimto vienerių.
Argi nekeista, kai norintys turėti vaikų negali jų susilaukti, o nepakenčiantys jų turi daugiau nei tris.
Argi nekeista, kai nemėgstantys rašymo ima rašyti.
 
1756

2022-09-15 15:41:51

Įgarsinimas

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): baltoji varnelė

Sukurta: 2022-09-15 19:11:25

Nekeista. Tuo gyvenimas ir gražus.

Moderatorius (-ė): piemenaitė

Sukurta: 2022-09-15 16:26:04

Jei esi eilinis ir mažas žmogus, bei  nepriklausai ELYTUI, tai ši daina tinka iki senatvės, vis kažkiek pakoregavus.


https://www.youtube.com/watch?v=VrR8h_2VaL0