Baimė

Santrauka:
Audio: https://youtu.be/Zp4RpVlT10s
Daugybėje akių matau baimę.. 
Baimę mirties, baimę ligos, baimę būti nemylimam, alkanam... 
Baimė suparalyžiavo žmogaus samonę. 
Žmonės kenčia, bet nežino, ką daryti. 
Baimė tapo norma. 
Aš manau, kad tai yra žiauru. 
Ir manau, kad dar žiauriau yra tai, kad žmonės skriaudžia vieni kitus. 
Išnaudoja vieni kitus... Žudo vieni kitus... 
Kas per monstras turi būt, kad darytų šitokius dalykus!?
Pyktis liejasi laisvai. 
Per daug laisvai...
Ir per daug jo. 
Per daug pykčio ir baimės.
Žiūrėdamas į mažo vaiko akis pagalvoju: „tu net neįsivaizduoji kas tavęs laukia...“
Kaip sustabdyti baimę ir pyktį? 
Bijau, kad žmonės tam dar nepasiruošę...
Žmonės vis dar pasiryžę žudyti, griauti ir naikinti, apart to, kad auginti, saugoti ir statyti. 
Širdys skaudės, o ašaros toliau tekės...
Keisis miestai, keisis mados, keisis valdžios ir smartfounai...
Bet žmogus...
Nesikeis.
1756

2022-06-18 01:53:34

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Ramunė Vakarė

Sukurta: 2022-06-18 22:04:06

Pliusas ir minusas žmoguje nuolat įsitvirtina ir veikia. Jeigu minuso nebūtų, gal jau čia, žemėje, vyrautų rojus... Ne taip paprasta keisti prigimtį.

Vartotojas (-a): nei_sis_nei_tas

Sukurta: 2022-06-18 15:25:04

Gyvename pavojingais laikais. Žmogus apvaldė gamtą dar neišmokęs valdyti savęs. (A. Šveiceris)
Baisiausia, kad žmonės, galvodami, kad jie yra protingiausi ir jų misija žemėje elgtis taip, kaip šaus nikis jiems į galvą.
Baimė neatsirado iš niekur. Visiems gerai žinoma, kad kūdikis iš mamos dar negimus įgauna kai kurias savybes. Jeigu mama buvo strese, gyveno baimėje dėl ateities, tai ko reikia tikėtis iš vaiko? Tokie laikotarpiai buvo du: pirmas – pokario metai, kai visus kamavo nežinia dėl rytojaus. Antras, kai visi pramonės darbuotojai atsidūrė gatvėje.
Masė moterų atsirado turguose gėlyčių pardavinėti. Esu tikra, kad atsiras tokių kietakakčių, kurie pasakys: „Joks darbas žmogaus nežemina“. Tačiau tokios situacijos jie net blogame sapne nebus sapnavę.
Jauni žmones buvo išmokyti meluoti ir apgaudinėti žmones. Juos pavadino „prekybos agentais“ – beverčius daiktus parduoti kaip vertingus.
Daugeliui, negavus darbo Tėvynėje, teko išvažiuoti į nežinią.
Dar reikia priežasčių, kodėl žmonių akyse baimė?