Pavidalų ir stipriausio beieškant

Bekraštybė anapus ir šiąpus.
Iš mano saujų ką tik išsilaisvino
Formų nemėgstąs vanduo.
O vakarop aptinku ir viena, ir kita.
Tik trečia pasilieku viduj.

Tuo tarpu, dar visai neseniai
Nugenėjęs skausmą, taip ir pasilieku pavienis.
Šiapus užlapotų durų ir kietai uždarytų langų
Susirandu užkaboriuose pamirštą mylintįjį visagalį.
O juk jam visai neskirdavau jokių žodžių anei minčių.

Vakarinėje pusėje, prie frontono,
Nenoriai sutekėjo tie, kurie laukia.
Daugiau čia nieko nebuvo...
Tikras Dearnis

2013-01-25 00:04:17

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Vlabur

Sukurta: 2013-01-25 22:17:16

„Nenoriai sutekėjo tie, kurie laukia."

Vartotojas (-a): Laima-L@

Sukurta: 2013-01-25 19:38:29

Tos paieškos ypatingos, su giliom pajautom.

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2013-01-25 14:32:46

P.S. (apibūdinant vandenį, tas "Nemėgstąs" yra dviprasmis:
Tik va tas "formų nemėgstąs, dviprasmiškas, idant galime pasakyti "aptakus vanduo - jis priima bet kokią formą" - tai gi, tas nemėgsta dviprasmiškas; Neturi formos, priima bet kokią - nemėgsta formos jis turėt; ir kartu turi - lašas dėl to ir yra skaitoma pati tobuliausia formą... bet tegul nemėgstąs, jis geriasi trykšta teka garuoja susąla, iškrinta - vis keisdamas formas - nemėgsta turėti vienos, nemėgstantis formos - jis laisvas nuo formos, papilk jį ant stalo... kas kartą vis kitas bus liejinio piešinys...

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2013-01-25 00:51:25

tiek liuks: "Bekraštybė anapus ir šiąpus.
Iš mano saujų ką tik išsilaisvino
Formų nemėgstąs vanduo."
, – atsimerk, ir tai kas buvo šią pus vokų, išsilaisvins - nuskris bekraštybėn...

visa kita, po to (cituoto) trieilio, nuoseklu, bet variantai; o tos trys eilutės - erdvios ir mintis išbaigta, paliekanti erdvę "n" variantams būti, visų neišminėt; nes kiekvienas jau brėžia ribas savo varianto...
tiek kad trys eilutės - trumpieji žanrai; o visas tekstas eilėraštis proza, bet trys eilutės platesnis, nei toliau, įrėminant variantais - apribojant siauresne konkrečia viena ar kita mintimi tam tikrose aplinkybėse; man trumpažanruis - jame laisvė.

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2013-01-25 00:10:46

Daug minčių palieka. Pirmas posmas yra šiandien, vidurinis - tai kas viduje. Beje, tas mylintis visagalis nors ir užkaboriuose, bet irgi giliai viduje užslėptas, manding, kad jo niekur nepaslėpsi, kaip ir nepasislėpsi. Tik visagalio sąvoka pas mane kitokia, ji gal mažiau tradicinė, manau, kad autoriaus - irgi...