← Atgal

Varna mėlynagė UŽRAŠAI

Sukurta: 2014-11-30 17:06:16

https://www.youtube.com/watch?v=pZhORUIKWtQ
"Ispaniško Karavano" nuotaikai sustiprinti vienos iš mėgstamiausių grupių The Doors atliekama tokio paties pavadinomo daina.

Sukurta: 2011-11-22 14:55:10

Tikra yra tik tai, kas atsitinka jums. Visada atminkite: venkite pasiskolintų žinių. Skolintos žinios tampa proto apgaule. Jos paslepia nežinojimą,- bet jos niekada nesugriauna nežinojimo. Ir kuo labiau jūs apsupti žinių, tuo daugiau nežinojimo ir tamsos slypi giliai jūsų viduje, jūsų centre, pačiose jūsų esybės gelmėse.
Prisiminkite tai, nes labai lengva tapti priklausomam nuo žinių. Tai tokia pati priklausomybė kaip nuo narkotikų. Nei LSD, nei marihuana nėra taip pavojinga... Tai kažkuo panašu, nes marihuana suteikia galimybę matyti tai kas neegzistuoja; ji suteikia jums subjektyvią viziją, sukuria haliucinacijas. Žinios visiškai panašios - jos sukuria žinojimo haliucinacijas. Jums gali atrodyti, kad jūs žinote, nes mintinai mokate vedas, jūs žinote, nes sugebate argumentuoti, jūs žinote, nes turite labai logišką ir skvarbų protą. Nebūkite kvaili! Logika dar niekuomet niekam nepadėjo rasti tiesos. Ir racionalus protas tėra žaidimas. Visi argumentai vaikiški.
Gyvenimas vyksta be jokių argumentų, ir tiesai nereikia jokių įrodymų - jai reikia tik jūsų širdies; ne argumentų, o meilės, pasitikėjimo, jūsų imlumo. OSHO