← Atgal

spika UŽRAŠAI

Sukurta: 2010-07-24 16:02:54

Taip ir nesupratau, kaip reikia rašyti Haiku,nes dalis įvertintų kūrinių labai gerai, man visai nepatiko, aš, reiškia, visai kitaip suprantu tą Haiku dvasią.Ką gi bandysiu tobulėti ir kitaip perprasti tą kūrybą, remsiuos į geriausiai įvertintus.Padariau sau aiškią išvadą ir toliau bandysiu kurti.

Sukurta: 2010-07-22 10:41:57

Laikau užspaudęs turimus trupinius, nes esu per menkas, kad apglėbčiau pasaulį. ( Paulo Koelho)

Sukurta: 2010-07-21 22:34:15

Pasitaikė po ranka labai įdomi knygelė, kur surinktos patarlės.Viena įkrito į mano galvą: viena diena su puikiu mokytoju yra geriau už tūkstantį dienų stropaus mokymosi (Japonų patarlė).

Sukurta: 2010-07-08 13:58:26

Keista, atsiverčiau savo vartotojo informaciją ir radau į mėgstamiausius įtrauktą pažymėjimą, kurio tikrai nedariau. AŠ NE PRIEŠ AUTORIŲ,kūrinys geras, bet aš juo ne ant tiek susižavėjau, kad įkelčiau į mėgstamiausius. Kažkokia klaida.Noriu pati sau atsirinkti mėgstamiausius kūrinius.

Sukurta: 2010-06-22 17:36:30

Keista nuotaika.Šiandien kiek laisvesnė diena, galiu ramiai keletą valandų skirti sau.Skaitinėju, pergalvoju kelių savaičių įvykius ir pagaunu save, kad ką ir bedaryčiau, visos mintys sugrįžta prie to paties, prie tų eilėraščių Žaliojoje pievoje, ne , tik ne savo, o kitų autorių. Galvoju apie jų gyvenimą.Iš eilėraščių bandau suvokti, kas tai per žmonės, kuo gyvena, ką myli ir kuo domisi.Bandau piešti jų portretus.Tai juk asmenybės ir neeilinės, su nusistovėjusiomis vertybėmis, gyvenimo suvokimu ir siekiais. Labai noriu, kad kiekvienas būtų laimingas, surastų save ir savo nišą šiame realiame gyvenime.