← Atgal

topole UŽRAŠAI

Sukurta: 2010-09-07 15:46:50

Dvimečiui labai rūpi kompiuteris:
- Ir ką jūs ten įdomaus veikiate?
O jau kai pats prie jo prisiliečia- tai uždaro tinklalapį ar kažkas užstringa, tuomet iš šeimynykščių sulaukia piktų barimų ar net pliaukštelėjimų per rankas už tą savo landumą.
Sūnus pasiima mašinėlę, atsisėda su ja ir atsidusta:
- Bent jau prie kompo nelysiu :(

Sukurta: 2010-06-13 18:22:09

***
-Simai, ką veiki?- klausia mama dvimečio sūnaus.
- Nežinau!- atsako Simukas. Nors tuo metu jis lindo prie žiurkėnams įpilto gėrimo ir aiškiai žinojo, kad tai draudžiama.
****

Sukurta: 2010-05-29 13:41:50

lipa skruzdėlė
rugio varpa- stiebas triokšt
1)gyvenimas kitaip
2)nurimo norai
3)pakilo gervės
4)ir gali skristi

Sukurta: 2010-05-10 16:15:31

Gyvenu jau tame amžiuje, kai svarbu su kuo esi, ne kas esi; kaip jautiesi, o ne kaip atrodai; kai nuolat ieškai bendraminčių, kad kas palaikytų, kad jungtų bendros idėjos ir vienodai svarbios tos pačios vertybės. (Nes kai skiriasi dviejų žmonių vertybinės nuostatos, tai ir neįmanomas sutarimas, supratimas, nuolat vyksta principinė kova...)

Sukurta: 2010-05-05 08:47:18

Esu tik naujokė šioje šalyje, kur veikia tik Jums aiškūs įstatymai. Rašau tada, kada skauda, rašau širdimi, o kai džiaugsmas aplanko- poezija atsiduria lentynoje...ateiki, kai skaudės...

Čia- žalia žolė, o aš dar tik sėklelė... :(

Čia- žalia žolė, o aš jau sėklelė :)

Čia- žalia žolė, o aš jau sėklelė !!! :) :) :)

Laikas dygti, stiebtis į saulutę!!!
...plėšia dirvą, drasko kūną, skauda...

- Labas, mamyte!Aš dar vienas Tavo daigelis! Kaip ilgai buvau tamsoje vienas :(
Kaip gera matyti aplinkui save jau ūgtelėjusius savo brolius ir seseris :)
Koks didelis pasaulis- kiek čia jūsų daug!
Tikiuosi, mes turėsime daug laiko susipažinti ir susibičiuliauti. Sudie, Vienatve!!!