← Atgal

Sekundė UŽRAŠAI

Sukurta: 2009-09-03 15:58:34

Vėl pirmokė.

Sukurta: 2009-03-15 11:53:22

'Svarsciau, kiek dar tai gali testis. Galbut kada nors, po keleriu metu, - jei skausmas susilpnes bent tiek, kad taps pakenciamas, - galesiu pazvelgti atgal i tuos kelis trumpus menesius, kurie visuomet liks patys nuostabiausi gyvenime. Ir, jei tik apskritai imanoma, kad skausmas pakankamai atlegs, tuomet tikrai jausiuosi dekinga uz visa ta laika, kuri jis skyre man. Daugiau nei prasiau, daugiau nei nusipelniau. Galbut viena diena galesiu i viska zvelgti taip.' (114 psl. 5 skyrius 'Isdavyste' New Moon; Bella Swan)

Sukurta: 2009-03-15 11:52:14

Bus taip, lyg manęs nė nebūtų buvę, pažadėjo jis.
Keliais pajutau lygias medines grindis, paskui į jas atsirėmė mano delnai ir galop skruostas. Vyliausi, kad alpstu, bet, savo nusivylimui, išlikau sąmoninga. Skausmo bangos, kurios iki šiol tik skalavo mane, dabar iškilo aukštai virš galvos ir nusitempė žemyn.
Į paviršių nebeiškilau.

SPALIS

LAPKRITIS

GRUODIS

SAUSIS

4.PABUDIMAS
Laikas teka. Net tada, kai tai atrodo neįmanoma. Net tada, kai kiekviena sekundė sukelia tokį skausmą, lyg žaizdoje tvinkčiotų kraujas. Jis slenka nevienodai, keistai trūkčioja arba ramiai sustoja, bet vis vien slenka. Net man.(Bella Swan, New Moon)

Sukurta: 2009-03-15 11:50:29

"Po
aštuoniolikos metų vidutinybės gyvenimo aš buvau įpratusi tokia ir likti. Aš tik dabar supratau, kad kračiausi
visų pastangų būtų „ryškia“. Aš tik dėjau pastangas ten kur turėjau reikalų ir niekada nepritapau savo pasaulyje.
Tokiu būdu viskas buvo kitaip. Dabar aš buvau stebinanti – jiems ir pačiai sau žinoma. Tarsi aš buvau
gimusi, kad tapčiau vampyre. Pati mintis privertė mane juoktis, bet dar užsimaniau padainuoti. Aš radau savo
tikrąją vietą pasaulyje, vieta kur aš tikau, vieta kur aš švytėjau."(Bella Cullen, Breaking Down)

Sukurta: 2009-03-15 11:46:10

Viskas kas laikė mane šiame gyvenime staiga buvo sukarpyta į gabalėlius, tarsi šniureliai surišantys oro balionėlius. Viskas, kas vertė mane mylėti mirusią merginą gulinčią viršuje, mano meilė tėvui, meilė kitiems mano broliams, mano lojalumas naujai gaujai, mano namas, mano vardas, aš pats atsiskyrė nuo manęs ir pakilo į kosmosą. (Jacob Black, Breaking Down)

Sukurta: 2009-02-02 14:18:41

Nesvarbu kokius neskanius valgai kotletus, svarbiausia tai su kuo juos valgai.

Sukurta: 2009-01-26 17:13:00

Noriu stebuklo. Ne tokio kuris įvyktu ir viskas. Noriu tokio kuris liktu. Amžinai.
Visada sedėtu šalia manės. Visada apie mane galvotų.
Aš savanaudė. Žinau.

Sukurta: 2009-01-25 17:40:12

Sėdžiu ir galvoju, kad patogesnės kėdės nėra...