← Atgal

Sodininkas UŽRAŠAI

Sukurta: 2013-10-22 19:46:53

Gaila, kad negalima iškart pamatyti visų žoliečių naujai įkeltų nuotraukų kaip buvo anksčiau. O ir įkeltos nuotraukos dėl savo formato gerokai praranda vaizdo kokybę. Nepatogu ir kievieną kart prisijunginėti. Ką padarysi, kaip yra taip yra. Be to galima gyvent, kaip sakoma, kad tik karo ir maro nebūtų...

Sukurta: 2013-10-19 19:30:03

Ir vėl diena aptemo paskendusi rudens migloj. Ateis kita, tik nežinia ar bus tokia gera, kokia šiandiena buvo...

Sukurta: 2013-10-16 18:10:00

Smagu, kai lauke nešalta. Džiaugiuosi šia diena, patenkintas esu, kad nemažame sodo plotelyje galėjau vešlius rugelius užkasti, aviečių pasiskinti ir net rudens gėlelių ir voratinklėlių su rasos karoliukais nufotografuoti. Jei ryt vėl bus geras oras, padirbėsiu ir vėlei iš peties, ne tik žemelę kasiu, bet gausiai prikritusius lapus nuo vejos nugrėbsiu, o gal ir vėl ką nors nufotografuosiu... Spalis tinginių nemėgsta, pailsėsiu žiemelei atėjus.

Sukurta: 2013-10-12 13:01:34

Kasmet, kasdien ir net minutę gyvenimas senolio vis pilkėja, tačiau vistiek jisai dar trokšta sutikt šioj žemej geradėją, kuri bent jo sapnuos paguostų, pridengtų nuo senatvės vėjų, pilką gyvenimą rudens spalvom papuoštų...

Sukurta: 2013-10-10 20:22:06

Graži ir vasariška dienelė šiandien buvo. Gal vis dėlto atėjo bobų vasara? Kap norėčiau, kad dar ilgai tokios dienos švytėtų, nes nemėgstų vėsių ir miglotų, drėgnų, verčiančių tūnoti namuose kaip daboklėje. Ryt vėl su malonumu važiuosim į sodą rudens darbų palaipsniui užbaigti, kad galėčiau dažniau po Žalią Žolę "pabraidyti", į žoliečius pasidairyti, jų kūryba pasidomėti.Su geriausiais palinkėjimais visiems, matytėms ir nematytėms...:-)

Sukurta: 2013-03-12 16:19:40

Viena bėda ne bėda, sako liaudies išmintis. Pasitvirtino po kelių dienų: nulūžo kitas dantis. Matyt tuo dar nesibaigs. Nieko nepapeši, kaip sakydavo diedukas, teks priprasti prie košių ir sriubų ir prie šypsenų suglaustomis lūpomis... :-)

Sukurta: 2013-03-09 12:52:31

Negalvojau, kad linksma moterdienio šventė gali sugadinti nuotaiką išlauždama mano "fasadinį" dantį. Dėl tokios jos šunybės teks atsisakyti dalyvavimo poezijos vakaronėje Pašaminėje, kur bus ir poetas Bronius Mackevičius, kuris į savo poezijos knygą, išleistą jo aštuoniasdešimties metų jubiliejaus proga, įdėjo savo nuotrauką su manimi. Buvau nustebintas. O gal vis dėlto reiks nuvykti, gal, jei plačiai nesišaipysiu, ne visi pastebės, kad esu praradęs dantį...?

Sukurta: 2013-03-06 18:12:16

Per užgavėnes kas tik žiemos iš kiemo nevarė, o ji kieme, sodo pusnynuose tebesnaudžia ir neina. Negi bus vėlyvas pavasaris ?

Sukurta: 2013-03-02 20:38:48

Ačiū saulelei, kuri pradžiugino nuo pat ryto. Smagu, kai ji šypsosi ir skatina net paniūrelius šypsotis:-)

Sukurta: 2013-02-27 16:32:35

Piktoka buvo vakarykštė naktis, nemeiliai pasitiko ir šiandienos rytas. Ačiū vidurdieniui, nuvijusiam baimes. Koks bus vakaras? Jis jau sėlina, bet neatsako į klausimą... Norėčiau, kad optimizmas nuvytų pesimizmą ir naktis būtų be baubų baubelių...