← Atgal

Sodininkas UŽRAŠAI

Sukurta: 2007-04-14 13:25:38

Į sodą, į sodą, į sodą, kur šypsos jau gėlės ir saulė... :)

Sukurta: 2007-04-13 00:01:40

Dantuk, būt gerai, kad netrugdytum naktį išsimiegoti... Jei neleisi, galiu tave "papečkėn" pelytei numesti, kaip vaikystėje pas bobutę darydavau, stipriu siūlu pats be jokių odentologų klebantį išlupęs...

Sukurta: 2007-04-11 11:12:32

Ką gi, oras kiek šyla. Gal išgirdo mano prašymą šaltukas?
Malonu, kad Awtorius sugrįžo, kad Klevas - Liepelė šakele monitoriuje mielą žinutę įrašė... Ir kad Margarita sūnui šiandien jau įteikė man užrašytą knygą, kurią žmona po poros dienų iš Vilniaus parveš :)

Sukurta: 2007-04-09 11:27:17

Traukis, šaltuk, negadink šventiškos nuotaikos antrąja Šv.Velykų dieną!

Sukurta: 2007-04-06 14:17:27

Pastabūs buvo senovės žmonės, pasakę, kad gamta mėgsta pusiausvyrą. Pamatęs šįryt sniegeliu padengtus stogus ir jau žaliuoti pradėjusią žolelę, ankstyvąsias gėleles, nusiminiau. Tačiau saulužė greit susitvarkė su trumpam bandžiusiu sugrįžti šaltuku, per anksti kažkur išdūmusiu kovo mėnesį. Ačiū, tau sauluže, kad stropiai atlieki savo darbą, ne taip kaip kai kurie krašto "vairuotojai", dėl kurių ambicijų tenka kentėti daugeliui paprastų žmonių...

Sukurta: 2007-04-05 23:42:48

Širduže, širduže, kas tau šiandien pasidarė, kad nutarei man, betraukiančiam į sodą benamio katinėlio šerti, pusiaukelėje baimės įvaryti? Žinok, nebus manęs, nebus ir Tavęs, mieloji mano "pompele", kraujo varinėtoja po mano senstantį kūną, kol kas dar nenorintį nei krematoriumo dūmais pavirsti, nei "po velėna" atsidurti. Tad padirbėk dar, mieloji, nestreikuok, savo ir mano labui pasistenk iš paskutiniųjų jėgų...

Sukurta: 2007-04-05 16:37:10

Kaip malonu gauti mielą žinutę iš nepažįstamo jauno ir tauraus žmogaus, su kuriuo gal niekad nesusitiksiu (nors norėčiau), bet ilgai jausiu jo nuoširdžių žodžių šilumą. Duok Dieve jam sveikatos ir ilgų, laimingų gyvenimo metų!

Sukurta: 2007-03-27 23:23:59

Net virtusi dulkėmis
Vis vien žinočiau,
Kada pražydo bijūnai,
O kada - Jurginai.

Jurga IVANAUSKAITĖ

Sukurta: 2007-03-25 18:45:08

Kaip gera pasikalbėjus su sengalvėle, nors ir telefonu. Nereikia ir video telefono, nes puikiai įsivaizduoju, kaip ji atrodo po neseno pasimatymo. Svarbiausia jos balso intonacija, minčių ir klausimų pabiros, tokios mielos ir artimos, kupinos meilės man ir mano šeimai, net proanūkiams...

Sukurta: 2007-03-20 19:34:00

Krečia laikas nuo gyvenimo obels metus,
Kaip obuolius saldžius, rūgščius, kartokus.
Kartojam seną tiesą: kas buvo - nebebus
Ir su naivia viltim "lukštenam" horoskopus...