← Atgal

Izabelė Terhoven UŽRAŠAI

Sukurta: 2006-01-16 13:19:02

eilerascio vertinimas Haukui.
tam, kad neistrintu mano darbo, t.y. ilgo sedejimo prie kompo rankiojant jo klaideles...


kur protas pas avina?
1. pirmo posmo keturios pirmos (isskyrus kreipini) eilutes strukturiskai per ilgos, likusios - per trumpos.
2. mintys nerislios, zodziai nesisieja, isnyksta prasme, pvz.: "Nes be žolės kaip medis
Bijau, puolęs angelas buvau,.."
3. kam medziui zole?
4."žaist nežaidžiu" - stilistiskai neteisinga, ne poetine kalba, o snekamoji. eilerasciuose nevartotina, nebent visas eilerastis butu parasytas tokiu stiliumi.bet tavo eilerastis rasytas ne tuo stiliumi.
5.daugiazodziavimas. lb daug visai nereikalingu zodziu, darosi sunku skaityti, nelieka prasmes, bet nieko eilerasciu nepasakai.
6.sakyciau, galima izvelgti pasityciojima is Dievo. (cia tik mano asmenine nuomone)
7. strukturiskai negeras paskutinis posmas. jeigu pradedi visus likusius posmus kreipiniu "Dieve", tai pradek taip ir paskutini. iskrinta is konteksto.
8.pirmi du posmai yra po 11 eiluciu, o du paskutiniai po 10. struktura tokia galima, taciau jei prie paskutinio posmo pridesim kreipini, tuomet treciasis posmas per trumpas.
9."O tuščias piemuo, avinas iš avinų esu,
Cigaretės pelenas – tarp sniegio pusnių,
Naivus akmuo – tarp prašvitusiųjų kalnų."
prasmes nera, tik dirbtinis rimavimas. prasvitusieji kalnai? jie patys prasvisti negali...
10.intarpas "bijau" daznai nesiderina su pries tai buvusiu laiku, iskrinta is konteksto, nenusako jausmo stiprumo, nieko nepaaiskina ir tik nukreipia demesi nuo svarbiausiu dalyku, pvz.:" O pabudęs išsigandau, bijau,
Naują skausmą matau."
labai didelis minusas kuryboje.

na, pabandziau surasti visus minusus ir truputi tave papurtyti, nes pastaruoju metu nebegaliu objektyviai vertinti tavo kurybos. truputi reiktu pasimokyti, o ne nuspjauti i tau nepatinkancius zodzius.
nepyk, darau, kad tik tau butu geriau. mane ir taip supurcius mano mokytoja buvo (interpretaciju rasyme, nes nusisnekinedavau, tai pasimokiau ir paskutine interpretacija buvo ivertinka geriausiai is klases - buvo visi 10 is rasybos, turinio ir stiliaus sklandumo).
sekmes tau kuriant, tik dar truputi susimastyk. kartais sveika...