← Atgal

Svetainės istorija

2005

2005 02 07

Literatūrinės svetainės www.žaliažolė.lt  pirmasis pavadinimas www.ekuryba.com. Oficiali gyvavimo pradžia – 2005 metų vasario septintoji diena. Idėjos kurti svetainę sumanytojas – IXAON, techninis administratorius – JuoKaz. Pirmąsias taisykles kūrė Haukas, Jovaras, IXAON, Radasta, Romėniškas_vienetas. Pirmieji moderatoriai, pirmieji vartotojai, pirmieji kūriniai ir jų komentarai...

IXAON ir JuoKaz visur ir visada turėjo apie ką diskutuoti.

2005 07 23-24

Pirmasis moderatorių susitikimas pas Ramunę Eičiuose (Tauragės r.). Atvyko keturi moderatoriai. Tylūs, nedrąsūs. Susipažinome. Pokalbiai apie svetainę: svarstymai, planavimai, diskusijos. Netgi mėlynių rinkimas Karšuvos girioje.

Haukas, JuoKaz, Ramunė, Jovaras, IXAON

2005 08 01

Pirmasis kūrėjų susitikimas Pagulbio (Kazimiero Jakučio) sodyboje (Pagulbio k., Molėtų r.). Dalyvavo 18 svetainės vartotojų ir trys svečiai. Susipažinimo virpulys, kūrybos skaitymai, bendra vakarienė, Pagulbio valdų apvaikščiojimas, maudynės pirtyje, leidžiantis saulei Virgio Bortkevičiaus pantomimos spektaklis atole prie kluono, trys laužai patekėjus mėnuliui, prancūzės Julie Grossetēte skaitomas Vakario Trainio eilėraštis, ryte blynų kepimo ritualas...
Nutarta sudaryti svetainės autorių kūrybos almanachą „KŪRYBA 2005“.

2005 08 01

Svetainėje įdiegtas naujas dizainas ir atnaujinta serverio techninė dalis (pati svetainė).

2006

2006 01 1

Išleistas pirmasis interneto svetainės www.ekuryba.com narių kūrybos almanachas „KŪRYBA 2005“ (UAB „Ciklonas“, 2005. Redaktorė Pranciška Regina Liubertaitė).

Viršelio dizainas: Eglės Butkutė ir UAB „Ciklonas“

2006 02 26

Almanachas pristatytas Vilniaus knygų mugėje. Pristatymo iniciatorė – Cherry (Aurelija Čeredaitė).

Studentai aktoriai: Mindaugas Ancevičius, Neringa Nekrašiūtė, Inga Mikutavičiūtė.

 

2006 04 28

Almanachas pristatytas J. Tumo-Vaižganto muziejuje Kaune. Renginio iniciatorius Vakaris trainys (Alfas Pakėnas).

Almanacho autoriai.

 

2006 07 07-8

Antrasis moderatorių susitikimas pas Ramunę Eičiuose (Tauragės r.) Naujojo taisyklių projekto svarstymas ir patvirtinimas. Sudaryta antrojo susitikimo Pagulbio sodyboje programa.

IXAON, JuoKaz, Ramunė, Littera, JuodaVarna, Abejonė, Jovaras.

2006 08 26

Antrasis kūrėjų susitikimas Pagulbio (Kazimiero Jakučio) sodyboje). Kūrybos skaitymai, koncertai, aukcionas, pokalbiai prie laužo... Litteros nerti angelai ir siūtos gėlės...

Renginio pradžia.

Plačiau klevo (Violetos Šegždienės) rašinyje:

2006 11 04

Kūrėjų susitikimas Kauno lėlių teatro kavinukėje „Asiliuko sapnas“. Iniciatorius – Medis (Viktoras Žilinskas). Dalyvavo 21 kūrėjas. Susipažinome. Koncertavo Vėjas (Vaidas Mineikis), kūrėme trumpučius eilėraščius Medžio skulptūrėlėms, gėrėme vyną bei dalinomės idėjomis ir planais...

Prieš išsiskiriant.

 

2007

2007 02 20

Išleistas antrasis interneto svetainės www.ekuryba.com narių kūrybos almanachas „KŪRYBA 2007“ (2007, „Firidas“. Sudarytoja Ramunė Palekaitė).

Viršelio autorius Aurimas Gailiūnas

2007 02 28

Almanacho sutiktuvės vyko Vilniaus apskrities Adomo Mickevičiaus viešojoje bibliotekoje. Renginio iniciatorė – Ezmė. Dalyvavo almanacho autoriai, svetainės moderatoriai,  fagotininkas Šarūnas Kačionas ir pianistė Aušra Bartkevičiūtė-Gelusevičienė, bardai Vaidas Mineikis ir Albinas Stakauskas, dainininkė Skaidra Jančaitė.

Autoriai prieš renginį.

 

2007 03 05

Ilgo darbo vaisius – praėjus dvejiems metams po svetainės pirmosios versijos pasirodymo, šiandien pristatome jau antrąją jos versiją. Ji tiesiog geresnė, funkcionalesnė ir gražesnė už buvusią.

Programuotojas JuoKaz (Juozas Kaziukėnas), dizaineris Aurimaz (Aurimas Gailiūnas).

2007 04 24

www.ekuryba.com pakeitė pavadinimą į www.žaliažolė.lt . Pavadinimo autorius Aurimaz (Aurimas Gailiūnas).
ŽaliaŽolė – žodžių žaismas. Žalia žolė – vieta, kurioje Jūs galite palikti savo kūrybos dalelę – tarsi pasėti sėklelę, ir visi kartu ją auginsime. Laikydami vienas kito ranką ir brisdami per žolę, rasime visko, kas gali mus susieti. Šiuose kūrybos namuose Jūs visuomet laukiami.

2007 08 25-26

Trečiasis kūrėjų susitikimas Pagulbio (Kazimiero Jakučio) sodyboje). Rengėmės žaliais rūbais, skaitėme, dainavome, akrostichus kūrėme, lobio ieškojome ir jį suradome. Mums koncertavo Rasuolė Dindaitė.

Pagulbio sode.

Svarbu: kūrėjai Pagulbio sodyboje pasodino blindę.

 

2007 12 19

Įregistruotas Kūrėjų klubas „Žaliažolė“. Jo veikla kūrybinė, kultūrinė, švietėjiška, susieta su www.zaliazole.lt
Pavadinimas: Kūrėjų klubas „Žaliažolė"
Kodas: 301492842
Teisinė forma: Asociacija
Buveinė: Šv. Kazimiero g. 3, Vilnius
Ats. sąsk.: AB bankas „Hansabankas"
LT 197300010105237924
Banko kodas: 73000
El. paštas: kurejuklubas@zaliazole.lt

Sukūrė Aurimaz (Aurimas Gailiūnas).

2008

2008 03 11

Kūrėjų susitikimas ant Palangos tilto. Susipažinimas. Ekskursija į dailininko Vytauto Kuso meno galeriją. Bendri pietūs.

Susiglaudus šilčiau.

 

2008 03 20

Administratorių JuoKaz (Juozą Kaziukėną) pakeitė naujas administratorius Calypso (Tadas Kleinauskas).

2008 04 08

Išleistas trečiasis interneto svetainės www.žaliažolė.lt narių kūrybos almanachas „KŪRYBA 2007“ (2008, „Firidas“. Sudarytoja Ramunė Palekaitė).

Viršelio autorius Aurimas Gailiūnas

2008 04 19

Trečiojo almanacho „KŪRYBA 2007“ sutiktuvės.
Renginio vieta: Lietuvos kurčiųjų draugija (Kazimiero g. 3, Vilnius).
Dalyvavo literatūrologas Gintaras Bleizgys, Liaudies teatro „Mimika“ judesio grupė.
Programoje: „Skrajoklių teatro“ literatūrinė kompozicija „tarp vakar ir rytoj“ (režisierė Radaa – Gražina Dittmar, scenografas Medis – Viktoras Žilinskas).
Kūrėjų klubo narių darbų paroda-pardavimas.

Čia mūsų daug, bet ne visi.

 

2008 06 04

www.žaliažolė.lt autoriui Medžiui (Viktorui Žilinskui) už kūrybinį indėlį svetainės gyvenime suteikiamas  „Svetainės garbės Medžio“ titulas.

Medis drožia, tapo, rašo, kuria scenografijas, vaidina...

2008 06 20

„Skrajoklių teatro“ literatūrinė kompozicija „tarp vakar ir rytoj“ Kėdainiuose.

Rampos apšviesti.

2008 07 25-27

Kūrybinė stovykla prie Siesarties ežero (Molėtų r.) Ekskursijos, paskaitos, naktinėjimai, į žvaigždes žiūrėjimai.

Iškelta kūrėjų klubo „Žaliažolė“  vėliava skelbia stovyklos pradžią.

 

  2008 12 20

Kalėdinė popietė J. Tumo-Vaižganto muziejuje (Kaunas). Susipažinimas, skaitymai, dovanų šulinėlis.


Smagus kūrėjų būrelis.

 

2008 metų nominacijos:

AZARUI (ALGIRDUI SVIDINSKUI)
už muzikines ir tarmiškos kūrybos sklaidos iniciatyvas.

CIEKSUI (GAUDENTUI KURILAI)
už renginių įamžinimą vaizdajuostėse ir garsajuostėse.

KARILEI (ALDONAI BARANAUSKIENEI)
už kūrybinės stovyklos-seminaro organizavimą 2008 m. liepos 25-27 dienomis Molėtų rajone.

MEDŽIUI (VIKTORUI ŽILINSKUI)
už teatriuko „Skrajokliai“ literatūrinės kompozicijos tarp vakar ir rytoj dekoracijas.

MOLI (JANINAI MAŽEIKIENEI)
už Kūrėjų klubo „ŽALIAŽOLĖ“ pamatinių akmenų padėjimą.

RADAAI (GRAŽINAI DITTMAR)
už internetu sukurtą „Skrajojančio teatro“
literatūrinę kompoziciją tarp vakar ir rytoj.

STYGAI PASKENDUOLEI (DOVILEI KUZMINSKAITEI)
už respublikines publikacijas.

2009

  2009 04 25

Išleistas ketvirtasis interneto svetainės www.žaliažolė.lt narių kūrybos almanachas „DVI UOGOS“ (2009, „Diemedis“. Sudarytoja Ramunė Palekaitė).


Viršelyje – Monikos Uldukytės nuotr.


Aktorė Gražina Urbonaitė pristatė almanacho kūrybą.

Ketvirtojo almanacho „DVI UOGOS“ sutiktuvės. 
Renginio vieta: Lietuvos kurčiųjų draugija (Kazimiero g. 3, Vilnius).
Dalyvavo aktorė Gražina Urbonaitė, leidyklos „Diemedis“ vyriausiasis redaktorius Danas Kaukėnas, dainininkės Raimonda Masiulytė, Eglė Stankutė.

            2009 08 7-9

Antroji žoliečių kūrybinė stovykla Jono Vaiškūno Stebykloje Kulionyse (Molėtų r.).


Antroji diena. Ciekso Žalbungio nuotr.
 

2009 12 19
www.žaliažolė.lt prieškalėdinė popietė viešbutyje „Balatonas“ (Vilnius).


Renginio organizatorė – vyriausioji moderatorė Zirzule.

Daugiau renginio vaizdų:

2010

 2010 02 06
Raudondvario kultūros centre vyko www.žaliažolė.lt penkerių metų gimtadienio puota. Istorija prasidėjo 2005 m. vasario 7-ąją nuo mažos žmonių grupelės, užsidegusios idėja sukurti literatūrinę interneto erdvę, kurioje nebūtų vertinimo sistemų, o vartotojai bendrautų draugiškai, susitikimai būtų jaukūs, pilni šypsenų ir šilumos. Žingsnis po žingsnio, vartotojas po vartotojo, gimė pirmasis pavadinimas, dizainas, kūrinys, o dabar jau turime virš tūkstančio vartotojų, parašiusių bent po vieną kūrinį ir savo sąskaitoje – beveik penkerius veiklos metus.
Renginio iniciatorė – moderatorė Madeleine.


Puotos organizatoriai ir svečiai.
 

2010 03 27
Raudondvario kultūros centre vyko III respublikinio tarmiškos kūrybos konkurso rezultatų paskelbimo šventė. 
Renginio iniciatoriai – moderatoriai Azaras ir Cieksas Žalbungis. 



Skelbiami nominantai.


2010 05 22
Poezijos atlaiduose Pagulbyje dalyvavo ir www.žaliažolė.lt autorių.



Antanui Vėjyje pasiduoda ne tik žodis, bet ir geležis.
 

2010 06 05

Raudondvario pilies parke vyko Dainos festivalis „Ant žemės krašto“. Renginio iniciatoriai – moderatoriai Azaras ir Cieksas Žalbungis.


Tą popietę buvo daug žmonių ir daug dainų.

 

2010 08 12
Haiku konkurso iniciatorė – trumpųjų žanrų moderatorė Goda.


Konkurso laureatai.
 

Apie konkursą:

Lietuvos rašytojų sąjungos savaitraštis Literatūra ir menas 2010-09-10 nr. 3297 


2010 11 09
Kaune, Etninės kultūros studijoje, moderatoriaus Azaro iniciatyva vyksta vakarai-susitikimai su www.žaliažolė.lt autoriais.



Juozapavos kūrybos vakaras.

 

2010 11 18
Poezijos vakaras „Slinktys“ Mokytojų namų svetainėje. Iniciatorius www.žaliažolė.lt autorius GLP.
Renginio vaizdai:

Vytautas Stankus

Aivaras Veiknys

Ernestas Noreika

Mindaugas Nastaravičius

Aušra Kaziliūnaitė

2010 12 18
Etnoliteratūrinė popietė „Rankraščiai ŽaliaŽolė 2010" viešbutyje „Balatonas“ Vilniuje. Renginio iniciatorė – vyriausioji mderatorė Zirzule.


  „Kukumbalis“ skelbia renginio pradžią.

Daugiau renginio vaizdų:

2010 12 18
2010-ųjų palydos JuozoTumo-Vaižganto muziejuje Kaune. Iniciatorius – moderatorius Azaras.



Ir dainų, ir eilių, ir linkėjimų buvo...
 

Daugiau renginio vaizdų:

2011

2011 02 08
Autorės Klevas kūrybos vakaras Etninės kultūros studijoje Kaune. Iniciatorius – moderatorius Azaras.


 Visi taip gražiai susigiedoję... (klevas antra iš dešinės).

 

2011 04 09
Ketvirtoji respublikinė tarmiškos kūrybos šventė Raudondvario kultūros centre (Kauno r.). Šventės iniciatoriai – moderatoriai Azaras ir Cieksas Žalbungis.


Šventės svečiai, dalyviai, rėmėjai.
 

 

2011 05 03
Autorės rimipimi kūrybos vakaras Etninės kultūros studijoje Kaune. Iniciatorius – moderatorius Azaras.


Rimipimi ne tik kūrybą skaitė, bet ir gimtadienį atšventė (pirma dešinėje).

 

2011 07 25-27
Trečioji kūrybinė stovykla Baltramiejiškiuose (Tauragės r.). Stvyklos iniciatoriai: kūrėjų klubas „Žaliažolė“, Tauragės susitikimų klubas „Vakarutė“.


Ne visi čia mes, bet...
Ciekso Žalbungio nuotr.

 

2011 10 07
Azaro Kaune organizuotas Medžio (Viktoro Žilinsko) kūrybos vakaras. 


Vakarotojai

 
2012

2012 02 18
ŽaliaŽolė.lt gimtadienio šventė. Renginio iniciatoriai: Cieksas Žalbungis ir Ramunė Vakarė.


Gimtadienio svečiai


 

2012 02 18
ŽaliaŽolė.lt septynerių metų gimtadienio renginyje paskelbtos šios nominacijos:

- nominacija Geriausias fotografas suteikiama AUDREOLEI
Audreolė
 - nominacija Geriausias dailinininkas suteikiama LAPKRIČIUI
Lapkritis
- nominacija Geriausias kūrybos vaikams autorius suteikiama KAPSEI
Kapsė
- nominacija Lyriškiausias poetas suteikiama IGLEI
Iglė
- nominacija Profesionaliausias poetas suteikiama 25 KADRO NĖRA
25 kadro nėra
- nominacija Geriausias prozininkas suteikiama LAUKINEI OBELIAI
Laukinė Obelis
- nominacija ŽŽ metraštininkas suteikiama ALGIMANTUI
Algimantas
- nominacija ŽŽ rėmėjas suteikiama SKROBLUI
skroblas

Nuoširdžiai sveikiname autorius, linkėdami kūrybinės sėkmės!

ŽaliaŽolė.lt administracija

2012 03 08 
Laũmele kūrybos vakaras Kaune. Renginio iniciatorius – moderatorius Azaras.


Su Mildute vidury...
 

2012 04 14
V tarmiškos kūrybos konkurso pabaigtuvės Raudondvaryje (Kauno r.). Renginio iniciatoriai – moderatoriai Azaras ir Cieksas Žalbungis.

 


Šventės dalyviai
Ciekso Žalbungio nuotr.

 

2012 07 18-21
Ketvirtoji kūrybinė stovykla Pagulbyje (Molėtų r.), Kazimiero Jakučio sodyboje. Stovyklos iniciatoriai moderatoriai Karilė ir Cieksas Žalbungis.


Stovyklautojai 
Ciekso Žalbungio nuotr.

 

2013 07 19–21
Penktoji kūrybinė stovykla Naisiuose (Šiaulių r.) Stovyklos iniciatoriai moderatoriai Laima+L@ ir Cieksas Žalbungis.

  

 

 Daugiau vaizdų:
 http://zaliazole.lt/galerijos/galerija/74

2015 02 22
Vilniaus valstybinio Jaunimo teatro mažojoje salėje antrojo tarmiškos kūrybos almanacho „Bundanti versmė“ sutiktuvės.