← Atgal

Apie

 www.ekuryba.com oficiali gyvavimo pradžia – 2005 metų vasario septintoji diena. Svetainės techninis administratorius – Juokaz, pirmąsias taisykles sukūrė Haukas, Jovaras, Ixaon, Radasta, Romėniškas_vienetas. Pirmieji moderatoriai, pirmieji vartotojai, pirmieji kūriniai ir jų komentarai... 

2005 metų pabaigoje buvo išleistas pirmasis svetainės vartotojų kūrybos almanachas „Kūryba 2005“. Jo pristatymas vyko Vilniaus knygų mugėje http://zaliazole.lt/galerijos/galerija/4, vėliau – Vaižganto muziejuje Kaune. http://www.rasyk.lt/index.php/fuseaction,articlesView.view;id,1454;pn,date (apie almanachą).
2007 metų pradžioje išleistas antrasis svetainės vartotojų kūrybos almanachas „Kūryba 2006“. Sutiktuvės vyko A. Mickevičiaus bibliotekoje Vilniuje. 
2007 m. balandžio pabaigoje svetainės pavadinimas pasikeitė į http://zaliazole.lt/.

2007 12 19 įregistruotas Kūrėjų klubas „Žaliažolė“.

2008 m. pradžioje išleistas trečiasis almanachas „Kūryba 2007“. Sutiktuvės vyko Kūrėjų klubo „Žaliažolė“ buveinėje Vilniuje: 
http://zaliazole.lt/galerijos/galerija/26
2009 m. išleistas ketvirtasis kūrybos almanachas „Dvi uogos“. Sutiktuvės vyko balandžio 25 d., renginio vieta – Lietuvos kurčiųjų draugija, Vilnius.
2013 m. pabaigoje išleistas penktasis 2012-ųjų metų svetainės vartotojų kūrybos almanachas (elektroninė versija) „Būtis ir aitvaras“.
2015 m. kūrėjų klubas „Žaliažolė“ išleido literatūrinės svetainės gyvavimo dešimtmečiui skirtą almanachą „Iš lašo į kibirkštį“.


Svetainės vartotojai  turi keletą tradicijų: kasmet paskutinį vasaros savaitgalį susitinka Pagulbyje (Molėtų r.), keletą kartų per metus organizuoja susitikimus kitose vietose, dalyvauja kitų organizuojamose renginiuose. 

Pagrindinis svetainės gyvenimas pulsuoja čia, internete: skelbiami ir komentuojami kūriniai, kviečiama dalyvauti konkursuose ir apklausose, diskutuojama forume, susirašinėjama privačiomis žinutėmis. 

_______________

Svetainę tvarko ir prižiūri įvairaus amžiaus bei išsilavinimo moderatoriai:

 


Prieš dvidešimt metų galvojau, kad XXI a. jau nebebus nei filosofijos, nei filosofų, nei poezijos, nei poetų... Pasirodo, tiesiog žvėriškai klydau. 
Cieksas Žalbungis (tarmiška kūryba, kūrėjų klubas, renginiai, reklama)



Žodis ir vaizdas – jie man – neatskiriami.
Ramunė Vakarė (poezija, moksleivių kūryba)  

Visais laikais žmonės svajonėmis stengėsi pakilti virš kasdienybės. Savo viziją išreikšdavo per literatūrą, meną... 
piemenaitė (proza)



Kiekviena akimirka mums atneša savąją dovaną. Kūryba –
pats gražiausias, prasmingiausias kelias, atradimų džiaugsmas.
Goda (trumpieji žanrai) 

  

Netikėtai rytą pragydo laimei dovanotas baltas molinis paukštukas ir pabudino seną laikrodžio mechanizmą... O šis, prisiminęs savo prigimtinę teisę, skardžiai suskambęs, pareiškė: kelk, moterie, kelk... Laikas į kelią, laimingos dienos ieškoti... Keliauju, mėgaujuos rašymu, esu...
KitaJūra (jausmai, kūryba vaikams)