← Atgal

Kvietimas į Atlaidus

Kvietimas į Atlaidus

2006-05-30 14:49:46

Antrą kartą rengiamuose Poezijos atlaiduose, kurie vyks birželio 3 d. Pagulbio km. Alantos sen. Molėtų raj. dalyvaus per 40 žinomų poetų bei literatų iš Kauno, Jonavos, Ukmergės, Molėtų, Anykščių, Alantos bei kitų kraštų. Apsakymus skaitys Kauno dramos teatro aktorė Inesa Paliulytė.

Skambės Vytauto V.Landsbergio, Algio Lipsko, Ilonos Papečkytės, Edmundo Janušaičio, Jono Baltoko, Kasčio, Valdo Mineikio (Vėjo) bei kitų atlikėjų kūriniai.

Klausytojų širdis savo dainomis palies aukštaitiška grupė “Siela” (Aurelijus Sirgedas) bei Pagulbio sodybos šeimininkas Kazimieras Jakutis, visada koncertuojantis su Žibinčiais, o dabar Žibinčiuje- Pagulbio Kluone. Keturšlaičiam aukštaitiškam Kluone.

Deltuvos kultūros almanacho “Eskizai” leidėjo V.Česnaičio teatras “63 kėdės” parodys teatrinę kompoziciją “Pauzės donelaitiškiems rūpesčiams”.

Mimas Virgis Bartkevičius iš Kauno Poezijos atlaidų dalyvius nustebins savo originalia programa.

Atlaidų metu veiks karčema – “Mykolo seklyčia”. Arbatą ruoš žolininkė Regina, karštų bandelių ragauti kvies Nijolė, blynų – Ramunė, o skanios pautienės – Irutė!

Pagulbio šeimininkas laukia ir kviečia visus: važiuotus ar pėsčius, po vieną ar poromis, su daina, eilėmis, o svarbiausia – pakilia nuotaika! Tautiniais rūbais pasipuošę, pakinkytais arkliais išsiruošę bus vaišinami Pagulbio trauktine, aukštaitiško alaus putele!
Pagulbio dvaro šeimininkas Kazimieras Jakutis


Išsamesnė inf. www.pagulbis.lt

tel.: 8 687 32420

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2006-06-02 23:34:11

Mano mašinoje yra viena vieta. Važiuoju iš Vilniaus. Gal kas nors nori važiuoti, bet tikrai neturi kuo? Maloniai priimsiu, tik rytą pasiskambinkite tel. 230 24 83.

Anonimas

Sukurta: 2006-06-01 13:27:35

Ei, atlaidūne ; ), o pats ar "gyvai" atleidinėsi ?

Anonimas

Sukurta: 2006-06-01 10:19:33

Taip taip, su Ramune vienija ta pati "grupinė" viltis ; )

Anonimas

Sukurta: 2006-05-31 08:39:11

Sveiki, užsiregistravau į Atlaidus Pagulbio svetainėje, įdomu, ar gausiu kiek laiko ar jungsite į bendrą ekūrybiečių sąrašą. Jeigu nepamaišys blogas oras, mano mašinoje gali būti 2 vietos. Viskas galutinai paaiškės penktadienį.

Anonimas

Sukurta: 2006-05-31 08:17:49

O dabar visus visus labai kvieciu i Atlaidus. Ir atsiprasau, kad nesugebejau ekurybos kureju itraukti i programa. Bet viskas juk pataisoma. Todel issirinkit vada ir kurybieciams , kaip ir kitiems rasim 15 min. Butinai.

Anonimas

Sukurta: 2006-05-31 08:14:45

Ekurybos planuojamas susitikimas Pagulbyje 26d. rugpjucio. Taip man sake Ramune. Berods taip nutarem praeitais metais. Savaitgalis rezervuotas. Viskas priklauso nuo musu. Lauksiu.

Anonimas

Sukurta: 2006-05-30 22:30:41

Jovarui: ačiū!

Anonimas

Sukurta: 2006-05-30 22:04:59

turėtų būti.

Anonimas

Sukurta: 2006-05-30 22:02:52

Įdomu, bet, regis, bus daug triukšmo... Norėčiau sužinoti, ar po šio renginio šiemet Pagulbyje nebebus uždaresnio, tik svetainės narių susibūrimo, kuris man būtų mielesnis? Kas gali pasakyti?

Anonimas

Sukurta: 2006-05-30 20:58:57

jei kas važiuos iš Vilniaus, gal ir mane paimkite.