← Atgal

Haiku konkursas — Pavasario versmės 2019

2019-04-09 12:17:03

Konkurso tema: „Pavasaris “.
Kūrinių skelbimo vieta: zaliazole.lt — Naujas kūrinys — Kategorija — Konkursai > Pavasario versmės 2019
Konkurso laikas:  2019 04 10 — 05 31.

Konkurso eiga ir taisyklės:

♦ Galima pateikti iki trijų haiku, kurie turi būti nauji ir niekur kitur neskelbti,
 nuo 2019 m. balandžio 10 d. iki gegužės 15 d. (imtinai).
♦ Haiku skiemenų skaičius nėra griežtai nustatytas.
♦ Konkurso kūriniai neredaguojami ir netrinami.
♦ Iki konkurso rezultatų paskelbimo autorių slapyvardžiai lieka nematomi.
♦ Konkursinių darbų vertinimas vyks balsuojant elektroniniu paštu.
♦ Vertinime dalyvauja tik paskelbę savąjį haiku.
♦ Balsavimas vyks nuo gegužės 17 d. iki gegužės 28 d. (imtinai).

Balsavimo taisyklės:

♦ Pasibaigus konkursinių darbų skelbimo laikui, pateikti haiku bus suvesti į sąrašą, kuris bus išsiųstas balsavimui elektroniniu paštu asmeniškai kiekvienam iš konkurso dalyvių.
♦ Siųsti savo balsus už pasirinktus haiku (išskyrus savo) el. adresu goda_evans@yahoo.com
♦ Temos eilutėje įrašyti „balsavimas“, el. pašto laukelyje nurodyti savo slapyvardį (vardą, pavardę).
♦ Balsavimui turėsite 6 taškus iš viso. Savo balsus siųsti pagal šią schemą, nurodant haiku teksto numerį. Pvz.:

haiku #x – 3 taškai
haiku #y – 2 taškai
haiku #z – 1 taškas

♦ Nebalsavusiųjų haiku nebus įvertintas.

Rezultatai:

♦ Konkurso rezultatai bus skelbiami ne vėliau kaip iki 2019 m. gegužės 31 d.
♦ Pirmiems trims haiku autoriams / - ėms bus išsiųsti prizai.
-
pirmoji volungė —
seku jos giesmę
iki magnolijos

Angela Leuck (Kanada)
 
 
Apie tai, ką yra svarbu žinoti prieš rašant haiku galima rasti:
Besidomintiems haiku
http://zaliazole.lt/naujienos/perziureti/546


Gaivaus pavasario, gražių įžvalgų ir geriausios sėkmės visiems dalyvaujantiems konkurse!
Haiku konkurso kuratorė Goda V. Bendoraitienė (Goda)

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Moderatorius (-ė): Goda

Sukurta: 2019-05-16 21:59:39

Prasideda antrasis konkurso etapas – balsavimas. Konkursinių kūrinių sąrašai jau išsiųsti į dalyvavusiųjų konkurse el. paštą. Lauksiu Jūsų balsų nuo gegužės 17 d. iki gegužės 28 d. (imtinai).

Moderatorius (-ė): Goda

Sukurta: 2019-05-02 10:22:08

Iš tiesų, haiku turi savitus pagrindinius bruožus (sąsaja su gamta, sezoninis žodis kigo, kuris nurodo, kuriam metų laikui skiriamas trieilis, skiriamasis žodis kireji, kuris haiku tekstą padalina į dvi dalis, tarsi atskirdamas dvi temas, daiktavardiškumas), reikėtų žinoti ir haiku rašymo ypatumus (priešpastatymas / gretinimas, realūs vaizdiniai, rodymas, bet ne nusakymas, netikėtumas įprastoje situacijoje, jausmo virpesys tarp eilučių ir kt.).

Iki vertinimo etapo dar turime laiko iki gegužės 15 d. imtinai. Prieš vertinimą kodėl gi nepasiskaičius plačiau apie haiku ypatumus, pavyzdžiui, Besidomintiems haiku:
http://zaliazole.lt/naujienos/perziureti/546
arba Kas yra haiku ir kaip jį rašyti kartu su komentarais:
http://zaliazole.lt/diskusijos/temos/2040
Čia yra surinkta pakankamai medžiagos, haiku pavyzdžių, publikacijų...
Po konkurso bus galima pratęsti diskusijas šiame svetainės skyrelyje.
Labai ačiū, Šilagėle, už pasitikėjimą, o svarbiausia, nuoširdų paskatinimą tobulėti ne tik perprantant haiku žanrą, bet ir perpratus jį beieškant poezijos vienovėje su gamta.

Vartotojas (-a): Šilagėlė

Sukurta: 2019-05-01 23:14:55

Ne kiekvienas trieilis gali būti įvardijamas haiku poezija. Pasibaigus konkursui vis tik norėtųsi išgirsti profesionalią nuomonę, kad būtų aptarti nors prizinių vietų laimėtojų haiku, sužinoti, ar jie atitinka šiai japonų poezijai keliamus reikalavimus, nes dažniausiai renkame nugalėtojus, remdamiesi emocijomis, o ne pagal profesionalumo skalę. Įdomu būtų išgirsti ir šio konkurso organizatorės Godos favoritų trejetuką. Žinodami savo klaidas mes tobulėtume, ateity siektume geresnių rezultatų.
 

Moderatorius (-ė): Goda

Sukurta: 2019-04-18 21:33:33

Dėl konkursinio kūrinio įkėlimo, techniškai viskas gerai. 
Naujas kūrinys — Kategorija — Konkursai > Pavasario versmės 2019
Smulkiau žinutėje...

Vartotojas (-a): Lu...

Sukurta: 2019-04-18 19:54:11

pabandžiau įkelti, bet kažkodėl pateko ne ten kur reikia. Tarp konkurso kūrinių mano haiku nematau...