← Atgal

Eilėraščių konkursas „Jūra, mano jūra...“

2017-11-02 11:21:38

Marinistinių eilėraščių konkursas „Jūra, mano jūra...“ skirtas pirmajam Lietuvos kapitonui Liudvikui Stulpinui atminti.
Konkursas vyksta iki 2017 m. lapkričio 30 d.
Vienas autorius gali pateikti vieną iki vieno A4 formato lapo apimties eilėraštį.
Nugalėtojus išrinks konkurso komisija, o apdovanos Klaipėdos uosto direkcija.

Konkurso dalyviai eilėraščius konkursui pateikia šioje apklausoje:
https://www.apklausk.lt/s/59b7b8f63d15e

Eilėraščių konkurso „Jūra, mano Jūra...“ taisyklės

♦ Konkursui eilėraščiai priimami tik šioje apklausos sistemoje iki 2017 m. lapkričio 30 d.
♦ Eilėraščių tema – Jūra. Apimtis: ne daugiau kaip vienas A4 formato lapas (vienas eilėraštis).
♦ Už kūrinių autorystę atsako juos pateikę asmenys. Konkursui galima teikti niekur nespausdintus eilėraščius (tik interneto erdvėje skelbtiems eilėraščiams ši sąlyga negalioja).
♦ Konkursas yra skirtas pirmajam Lietuvos kapitonui Liudvikui Stulpinui atminti.
♦ Konkurse dalyvauja tik tie kūriniai, kuriuos pateikdami sistemoje autoriai nurodo savo: vardą, pavardę (papildomai galima nurodyti slapyvardį) ir kontaktinę informaciją.
♦ Eilėraščius vertina specialiai tam sudaryta komisija.
♦ Apdovanojami pirmų trijų vietų nugalėtojai.
♦ Konkursą organizuoja  „Poezijos olimpiada“.
♦ Atsakingi organizatoriai: Povilas Ščerbavičius ir Darius Rekis.
♦ Konkurso partneris – Valstybinė įmonė Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija.

Į visus klausimus, susijusius su konkursu, atsakys
Darius Rekis
Tel. +370 674 75633
El. p. darius.rekis@gmail.com

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Komentarų nėra...