← Atgal

III Sakralinės poezijos konkursas „Vilties paukštė“

III Sakralinės poezijos konkursas  „Vilties paukštė“

2016-09-01 07:17:26

Konkursas vyksta  nuo 2016 m.  rugsėjo 1 d. iki spalio 1 dienos.
Kūriniai konkursui pateikiami svetainėje www.zaliazole.lt  prisiregistravus joje. Išsamią informaciją teikia konkurso koordinatorius Gaudentas Kurila (Cieksas  Žalbungis): gaudentaskurila@yahoo.com, tel. 862087325.
Kiekvienas dalyvis gali pateikti 3 kūrinius.
Per parą galima pateikti tik vieną kūrinį.
Konkurse kviečiami dalyvauti suaugę ir jaunieji kūrėjai, jų kūryba  bus vertinama pagal amžiaus grupes.
Baigiamąją šventę, kuri vyks spalio 29 d., organizuoja Panevėžio r. Berčiūnų Tautos Kankinių bažnyčia ir kaimo  gyventojų bendruomenė „Senieji Berčiūnai“. 12-ą valandą renkamės prie Berčiūnų bažnyčios.
Kūriniai publikuojami svetainėje www.zaliazole.lt  konkursų skiltyje: Konkursai > III Sakralinės poezijos konkursas „Vilties paukštė" iki 2016 spalio 1 dienos imtinai.
 
Konkurso organizatorė  Zita Skindzerienė 
Tel. 867296915, el. paštas skindzeriene.zita@gmail.com

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): nei_sis_nei_tas

Sukurta: 2016-11-06 22:59:06

Ne.  III Sakralinės poezijos konkurso "Vilties paukštė" galutinių rezultatų puslapis neatsidaro. Čia mes su panele Kuršyte truputį padiskutavome apie nežaboto pavydo įtaką ir pasekmes žmogui. Kadangi tai buvo liečiami šventi žmonės, matomai perkūnas, nesikentęs, trenkė į tą puslapį ir jis "užlūžo".
Kaip ir pagal Maironio eilėraštį "Čičnskas":

"...O ant tilto guli kūnas;
Tai Čičinskas. Koks baisus!
Žiemą nutrenkė perkūnas,
Rūbus nudrėskė visus!..
Dievobaiminga minia,
Net su kunigo žinia,
Niekšą laidoti mėgina.
Bet įkas jį į žemes,
Tik žiūrėk, jos vėl išmes!
Vietos jam su kerštu gina..."


Ačiū autorei Papartis, kuri parašė akrostichą "Maironis".  Perskaičius jį, atmintyje iškilo visa kūryba ne tik Maironio, bet kitų to meto poetų ir rašytojų.
Na, dabar dvidešimt pirmas amžius, tai reikia manyti, kad užteks tik "užlūžusio" puslapio ir didesniu problemų jau nebus. 
Manau, kad reikia labai gražiai paprašyti moderatoriaus Ciekso Žalbungio, kad įkeltų tiktai rezultatus. Jų pilnai pakaks.
 

Vartotojas (-a): Vienatvė

Sukurta: 2016-11-03 15:31:25

Labas, ar Jums taip pat neatidaro III Sakralinės poezijos konkurso "Vilties paukštė" galutinių rezultatų? Nes jau kelinta diena ir nepasiseka nieko atidaryti ir sužinoti... 

Moderatorius (-ė): Cieksas Žalbungis

Sukurta: 2016-10-27 15:21:07

Baigiamoji šventė spalio 29 d., 12-ą valandą  Berčiūnų bažnyčioje.

Vartotojas (-a): JadvygaEv

Sukurta: 2016-10-13 09:16:30

Dėkui už informaciją Aukštaitė :) 
 

Vartotojas (-a): JadvygaEv

Sukurta: 2016-10-11 13:13:31

Gal kas galėtų parašyti kai tiksliau bus žinoma renginio data. 

Vartotojas (-a): Jonė

Sukurta: 2016-10-10 00:03:55

Kokia data vyks baigiamoji šventė, kalbėjo, kad keičiama data???

Moderatorius (-ė): Cieksas Žalbungis

Sukurta: 2016-09-02 14:38:18

galima

 

Vartotojas (-a): eglute7

Sukurta: 2016-09-01 09:05:46

Ar į konkursą galima kelti kūrinius, kurie jau buvo svetainėje publikuoti?