← Atgal

Literatūrinė iniciatyva ,,#skaiTAU"

Literatūrinė iniciatyva ,,#skaiTAU

skaiTAU

2016-08-01 13:52:46

Kviečiame pasidalinti savo didžiausią įspūdį palikusiomis knygomis su Žalios Žolės autoriais! #skaiTAU - literatūrinė iniciatyva, kurios tikslas - supažindinti autorius su asmeniniais ,,privalomosios literatūros sąrašais", pasidalinti įžvalgomis apie jau perskaitytas knygas, pasiūlyti jas perskaityti ir kitiems bendruomenės nariams iki... rudens!

Komentaruose pasidalinkite savo gardžiausiais ir saldžiausiais literatūros desertais nurodydami, kodėl ir kitiems verta jais pasimėgauti. Štai, kaip galėtų atrodyti vienas punktas iš vieno kūrėjo privalomosios literatūros sąrašo:

1. J. Kunčino ,,Tūla" - rekomenduoju perskaityti ją iki rudens ir išeiti patyrinėti Užupio, kol dar nepageltę klevai. Tai knyga, priverčianti stabtelėti ir įsiklausyti į aplinkos detales, mažus, kasdienius džiaugsmus. #skaiTAU


Lauksime Jūsų pasidalijimų iki kol ruduo iš naujo įsisups į mūsų visų būtį. 

Knygų sąrašą rasite ir mūsų paskyroje facebook.com puslapyje: zaliazole.lt 

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): atkaklioji

Sukurta: 2016-08-09 13:44:46

Siūlau perskaityti R.Granausko "Kai reikės nebebūti" - išskirtinė knyga!

Vartotojas (-a): fabulasaulė

Sukurta: 2016-08-08 18:19:35

Rekomenduotinos rekomendacijos: 1) Karson Makalers „Laikrodis be rodyklių“. Egzistencinė knyga praturtinta homoseksualizmo, rasizmo remomis. Gal kiek slogi, bet neleidžianti užsimiršti, kad viskas laikina. 2) Arundhati Roy „Mažmožių dievas“. Gurkšnis indiškos egzotikos. Taip pat iš slogesnių, bet įdomus rašymo stilius. 3) D.Steinbeko „Mūsų nerimo žiema“. Perskaitę knygą arba apiplėšite banką, arba suvoksite, kad gyvenat laimingą ir gražų gyvenimą. 4) Moras Jokajus „Aukso žmogus“. Stora knyga apie sėkmes ir nesėkmes. Neprailgstantis skaitymo malonumas. 5) Skinerio „Voldenas antrasis“. Rekomenduoju, nes negaliu nerekomenduoti.

Vartotojas (-a): Iglė

Sukurta: 2016-08-08 14:21:12

Mano atradimas: J. Moyes "Aš prieš tave", lengvai skaitoma, bet giliai užkabinanti. Filmo dar nežiūrėjau, bet knyga nustebino gerąja prasme. Ir dar nedvejodama rekomenduočiau H. Wassmo knygas- Dinos trilogiją ir kitas. 

Vartotojas (-a): Užuovėja

Sukurta: 2016-08-06 17:44:56

Siūlau perskaityti Becca Fitzpatrick romaną "Tyla" iš ciklo " Puolęs angelas". Tai trečioji knyga. Joje pasakojami merginos išgyvenimai per pastaruosius penkis mėn.Atsipeikėjusi kapinėse ir sužinojusi, kad ji buvo dingusi iš gyvenimo kelias savaites, ji bando grįžti į įprastinį gyvenimą, tačiau pasąmonėje vėl ir vėl iškyla eilė mistinių vaizdinių ir angelo sparnai, bei kitos mistinės būtybės nieko bendro neturinčios su jos gyvenimu. Be galo įdomi knyga, traukianti savo vaizdinga kalba, užsidegimu sužinoti tolimesnių įvykių seką.Taip pat siūlau paskaityti  tos pačios autorės bestseleriu tapusį romaną"Crescendo", įsukantį į įvykių sūkurį kiekvieną skaitytoją.

Vartotojas (-a): bitėžolė

Sukurta: 2016-08-04 08:50:52

Siūlau skaityti lietuvių autorių ir užsienio rašytojų tekstus - Bronių Radzevičių, Igną Šeinių, Marių Katiliškį (Miškais ateina ruduo), Vincą Krėvę, Levą Tokstojų, Aleksandrą Puškiną, Viktorą Hugo (Paryžiaus Katedra), Getę, Šilerį, Ovidijų (Metamorfozės), Vergilijų, Homerą, Šekspyrą, Kamiu, Tomą Maną (Juozapas ir jo broliai), Fromą, G. Beresnevičių ir daug kitų, kurių tekstai pilni geros dvasios, parašyti gera kalba, skatina mąstyti, lavina ir t.t.

Vartotojas (-a): bitėžolė

Sukurta: 2016-08-03 15:10:07

Kadangi čia, ŽŽ, randu gan solidžios poezijos, tai, matyt, pagrįstai manau tarp rašančiųjų esant ne tik literatūros, bet ir kalbotyros mėgėjų ir mylėtojų. Siūlau paskaityt internete nesunkiai surandamą Rolando Kregždžio Baltų mitologemų etimologinį žodyną, veikalą parašytą gan sudėtinga moksline kalba, bet, manau, atsirenkant galima surasti jame ir populiariai išdėstytų minčių, labai įdomios išnašos, į kurias taip pat verta atkreipti dėmesį. Tai didelio užmojo kūrinys, kurį skaitant reiktų turėti bent minimalų supratimą apie baltistiką, prūsistiką... Verta atsiminti N.Vėliaus ir M. Gimbutienės teorijas ir t.t. Jei minėtas autorius apsigynęs disertaciją, tai reikia manyti jis vertas ir skaitytojų dėmesio...
Iš grožinės literatūros ne ką galiu pasiūlyti
 

Vartotojas (-a): Eiliuotoja

Sukurta: 2016-08-02 14:16:50

Kadangi man pačiai labai patinka, todėl poezijos mėgėjams siūlau paskaityti poeto, laureato Aido Marčėno „Eilinė“ (rinktiniai eilėraščiai), „Viename“ (eilėraščiai), Marcelijaus Martinaičio „... nenoriu nieko neveikti“ (Poezija ir rankraščiai). Maloniai nustebino ir seimo nario Egidijaus Vareikio „Atminties draiskalai“ (lyrinių prisiminimų nuotrupos). Prozos mėgėjams: 1. Rūta Oginskaitė „Jausmų repeticijos“ (Metai su aktoriumi Vladu Bagdonu) 2. Rytis Zemkauskas „Pasivaikščiojimai“ (knygoje dvidešimt pokalbių su iškiliomis asmenybėmis: dvasininku, mokslininkais kultūros ir meno pasaulio žmonėmis). 3. Manau, kad nenusiviltumėt skaitydami Jurgio Kunčino knygas: „Tūla“, „Kasdien į karą“, „Užėjau pas draugą“ ir kt.
P.S. Kadangi esu skaičiusi, pritariu Nijolenos siūlymui paskaityti „Knyga apie daiktus ir žmones“.

Vartotojas (-a): Nijolena

Sukurta: 2016-08-02 06:31:25

Rekomenduoju Tomo Sakalausko "Ketvirtoji dimensija" apie du tragiškus likimus, Zentos Maurinios "Knyga apie daiktus ir žmones" bei Chao Hsiu Chen "Ryžiai nefrito puodeliuose".