← Atgal

Poezijos skaitymų konkursas

2016-04-27 16:01:58

Perskaityk ir įsirašyk savo eilėraštį, patalpink jį į http://www.dpoezija.lt/lt/ ir laimėk nuostabaus grožio marškinėlius su dpoezija.lt atributika. Įrašą galite papuošti muzikiniu takeliu (instrumentiniu, gamtos, miesto garsais).
Konkursas vyks iki 2016 m. birželio 24 d.
Vertinimas
Tikslas – surinkti kuo daugiau perklausų-atsisiuntimų (1) ir tekstą pamėgusių vartotojų (2) Už kiekvieną perklausą skiriamas 1 taškas, už kiekvieną tekstą pamėgusį vartotoją 250 taškų. „Pamėgti“ gali ir pats teksto autorius, tačiau svetainėje draudžiama turėti kelis profilius.
Už muzikinį foną vertinimo komisija gali subjektyviai skirti papildomai 300 taškų.
Joninių naktį laimės kūrinys, surinkęs daugiausia taškų.
Apribojimas
Konkursui vienas žmogus gali pateikti ne daugiau 3 kūrinius.

Visa informacija, kaip dalyvauti konkurse, yra čia:
http://www.dpoezija.lt/lt/naujienos/641-poezijos-skaitymu-konkursas

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Pranis

Sukurta: 2016-05-05 14:49:59

Neblogai būtų sudaryti kompaniją Renatai šiame konkurse, tik turbūt kvailas esu - nematau piktogramos failo įkėlimui. Man keista, kad meniniai konkursai kai kada sportinėms varžyboms prilyginami: esą svarbu, kas ką ten "nugalės". Mene visi vertinimai subjektyvūs, ir tai natūralu. Nesuprantu piktų žmonių.

Vartotojas (-a): eglute7

Sukurta: 2016-05-02 13:43:33

Buvo laikas, kada dainavau kitiems, dabar dainuoju tik sau...  :)))
 

Vartotojas (-a): Langas Indausas

Sukurta: 2016-04-27 22:52:33

tai čia panašiai kaip eurovizijoj - draugas už draugą, partietis už partietę? tai kaip reikės jaustis tokiems kaip Lietuva, kurie neturi draugų? Nesurinksi daug perklausų - šaipysis visi, pradedant medžiotojų-žvejų draugija, baigiant poezijos būreliu.