← Atgal

IX Respublikinis tarmiškos kūrybos konkursas

IX Respublikinis tarmiškos kūrybos konkursas

2016-01-21 00:22:31

IX Respublikinis tarmiškos kūrybos konkursas
 
2016 metai yra paskelbti Bendruomenių metais, todėl tikimės gausaus Jūsų bendruomenių literatų dalyvavimo konkurse. 


Konkurso nuostatai
1. Bendroji dalis
1.1. Konkurso organizatoriai: Etninės kultūros globos taryba prie Lietuvos Respublikos Seimo, Lietuvos Etninės kultūros draugijos Tarmiškos kūrybos grupės Rytų aukštaičių sambūris, Kauno rajono Raudondvario kultūros centras ir kūrėjų klubas „Žaliažolė“.
1.2. Konkurso tikslas – palaikyti gyvąsias lietuvių kalbos tarmių tradicijas ir populiarinti šiuolaikines tarmiškos veiklos formas.
1.3. Konkursui teikiami bet kuria lietuvių kalbos tarme parašyti visų literatūros žanrų kūriniai.
1.4. Konkurse gali dalyvauti tiek suaugusieji, tiek moksleiviai. Suaugusieji ir moksleiviai vertinami atskirai. Moksleiviai į amžiaus grupes neskirstomi.

1.5. Konkursas vykdomas nuotoliniu būdu, darbus svetainėje  www.zaliazole.lt skyrelyje Konkursai > IX tarmiškos kūrybos konkursas kiekvienas dalyvis talpina individualiai.
2. Konkurso organizavimo tvarka
2.1. Darbai konkursui pateikiami iki 2016 m. kovo 31 d. imtinai.
2.2. Darbus vertina komisija:
Komisiją sudaro ir svetainėje www.zaliazole.lt  iki 2016 m. kovo 31 d. paviešina konkurso koordinatorius ir projekto vykdytojas. Sąrašas derinamas su Lietuvių kalbos institutu.
2.3. Komisija atrinks tris geriausius suaugusių autorių ir tris moksleivių darbus. Taip pat bus atrinkta 10 geriausių svetainėje įgarsintų kūrinių, kurie bus perduoti į Lietuvių kalbos instituto fondus. Kadangi tai nauja nominacija, įgarsinti darbai bus atrinkti iš visų svetainėje turimų įgarsintų kūrinių.
2.4. IX tarmiškos kūrybos konkurso baigiamoji šventė vyks 2016 m. balandžio mėn. 16 d., 13 val. Raudondvario kultūros centre (Instituto g. 1 a), Kauno r. Jame dalyvauti bus kviečiami geriausių kūrinių autoriai. Konkretų autorių skaičių ir personalijas nurodys renginio režisierius ne vėliau kaip iki 2016 m. balandžio mėn. 8 d.
2.5. Šeši konkurso nugalėtojai (trys suaugusieji ir trys moksleiviai) laureatai bus paskelbti baigiamajame renginyje 2016 m. balandžio mėn. 16 d. 13 val. Raudondvario kultūros centre (Instituto g. 1 a.), Kauno r., o  svetainėje www.zaliazole.lt  2016 m. balandžio mėn. 17 d. Nugalėtojams atitinkamai  bus įteikti rėmėjų piniginiai ir daiktiniai prizai bei diplomai. Komisija pasilieka teisę, atsižvelgdama į kūrinių meninį lygį, kuriai nors amžiaus grupei skirti tik I ir II vietas (ar I ir III), o kitai grupei skirti I, II (ar III) ir dvi trečiąsias (ar antrąsias) vietas.


3. Darbų paruošimo ir įforminimo tvarka
3.1. Kūriniai svetainėje  www.zaliazole.lt  konkursui pateikiami tik prisiregistravus joje. Išsamią informaciją apie prisiregistravimą Jums suteiks konkurso koordinatorius Gaudentas Kurila (slapyvardis svetainėje Cieksas Žalbungis): gaudentaskurila@yahoo.com, tel. 8 620 87325.
3.2. Kiekvienas svetainėje užsiregistravęs autorius konkursui gali pateikti po tris kūrinius.
3.3. Konkursui pateikti prozos kūriniai turi neviršyti 5000 ženklų su tarpais.
3.4. Konkurse gali dalyvauti ir visi kūriniai, svetainės tarmiškos kūrybos skiltyje publikuoti po 2015 metų VIII tarmiškos kūrybos konkurso. Prašymus dėl publikuotų kūrinių įkėlimo į konkurso skiltį galima siųsti konkurso koordinatoriui.
3.5. Tarmiškos kūrybos konkurso skyrelyje paskelbęs bent vieną kūrinį, konkurso dalyvis elektroniniu paštu gaus konkurso dalyvio anketą, kurią turės užpildyti.


4. Darbų pristatymo tvarka
4.1. Visi darbai prisiregistravus siunčiami www.zaliazole.lt  į skyrelį Konkursai > IX tarmiškos kūrybos konkursas iki 2016 m. kovo 31 d. imtinai. Darbai, įkelti į svetainę po  2016 m. kovo 31 d. imtinai, IX tarmiškosios kūrybos konkurse nedalyvauja. Jie galės pretenduoti į kitų metų konkursą.
5. Vertinimas ir apdovanojimas
5.1. Kūrinius vertinant bus atsižvelgiama į:
- tarmės išlaikymą;
- kūrinio idėjos originalumą;
- autoriaus kūrybiškumą. 
5.2. Darbų vertinimas vyksta internete. Kiekvienas vertintojas darbą vertina pagal 10 balų sistemą. Galutinis balų skaičius skelbiamas konkurso svetainėje.
5.3. Komisija vertina ir vietas skiria pagal surinktų balų skaičių (vienas vertintojas skiria nuo 0 iki 10 balų).
5.4. Geriausi trys suaugusiųjų ir moksleivių darbai apdovanojami diplomais, rėmėjų dovanomis bei piniginiais prizais.
5.5. Komisija nevertins darbų, jeigu bus:
- nesilaikoma darbų pateikimo taisyklių, pateiktų konkurso nuostatų 3-iame skyriuje;
- darbai aiškiai neatitiks konkurso tematikos;
- aptikta plagijavimo požymių;
6. Kitos sąlygos
6.1. Konkurso dalyviai sutinka, kad jų konkursui pateikti darbai svetainėje išliks visą laiką, kol autorius bus prisiregistravęs svetainėje. Jais bus galima naudotis tarmiškos kūrybos renginiuose ir kitu būdu.
Papildomą informaciją Jums suteiks ir į visus klausimus atsakys konkurso koordinatoriai:
Gaudentas Kurilla:
gaudentaskurila@yahoo.com , tel. 8 620 87325;
projekto vykdytojas Algirdas Svidinskas:
algisvid@gmail.com, tel. 868259070.
 
 

Komentarai

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Kriauna

Sukurta: 2016-04-04 15:06:55

Gal galite parašyti, kaip vyks šventė, kas kviečiami, norėčiau daugiau informacijos.

Vartotojas (-a): Ažeras

Sukurta: 2016-04-01 08:36:34

Na štai ir atėjo lemtinga diena. Konkurso darbų priėmimas baigėsi. Dabar lauksime komisijos darbo rezultatų. Apie tai daugiau informacijos suteiks šių metų komisijos pirmininkas Cieksas Žalbungis.

Vartotojas (-a): Ažeras

Sukurta: 2016-03-09 10:22:39

Jei konkursui bus pateikti daugiau nei trys kūriniai, bus vertinami tik trys paskutiniai darbai.

Vartotojas (-a): Ažeras

Sukurta: 2016-02-17 15:05:13

Pranešu, kad jau sudaryta su fondu sutartis dėl projekto finansavimo. Jei niekas neužklius, gauname finansavimą. Tokiu atveju vėl bus ir piniginiai prizai. I vieta 150 Eur tiek suaugusiems, tiek moksleiviams. Antra atitinkamai 75 Eur, III – 50 Eur. Turėtų būti lėšų ir geriausių įgarsintų kūrinių autorių apdovanojimui.

Vartotojas (-a): Ažeras

Sukurta: 2016-01-31 10:33:21

Jaučiu, kad teks ir tris pirmus moksleiviškų kūrinių autorius asmeniniais prizais apdovanot.Nuostolis, bet vardan švento reikalo. Skelbiu ir tokį konkursą.
Trims pirmiems moksleivių tarmiškiems darbams IX konkurse irgi bus mano prizai.

Moderatorius (-ė): Goda

Sukurta: 2016-01-25 18:05:25

Čia yra Kūrinio įgarsinimo instrukcija:
http://zaliazole.lt/puslapiai/kurinio_igarsinimo_instrukcija

Vartotojas (-a): Mikolina

Sukurta: 2016-01-25 16:16:11

Gerai būtų, jei primintumėt kaip kūrinius  įgarsinti t.y  kokią programą reikia parsisiųst. Ačiū.

Vartotojas (-a): Ažeras

Sukurta: 2016-01-22 10:00:42

Šiais metais turėsiu net tris prizus pirmiems į konkursą pateiktiems tarmiškiems kūriniams.

Vartotojas (-a): Ažeras

Sukurta: 2016-01-21 09:46:25

Šiuo atveju "tarmiažodžiavimas" nenumatytas, bet žinau vieną autorių be gimtos tarmės, kuris bandė rašyti tarmiškų žodžių konstrukcijas.

Vartotojas (-a): nei_sis_nei_tas

Sukurta: 2016-01-21 09:23:26

O ką daryti tiems, kurie kiekvienos tarmės težino tik po 2 žodžius?